Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg må snakke med de først, ville høre med dere først=) Da prater med med de=) Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg synes at vi bør ha et strategimøte snart. Det er noen ting jeg synes vi bør diskutere, pluss at jeg har litt forskjellig og vise fram(Pharma har allerede sett det.) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg skal være med på NUB-kampen (du også), så vi trenger fire til!snip PKK-panel Jeg vil gjerne være med på pcw! Men jeg kan ikke spille før mandag Drar på hytta med dama nå, snakkes! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da har jeg snakket med en av de og han skal snakke med ledern=) Så får vi bare vente på svar. Enig Husqark, det han viste meg kommer godt med for min sin del som demo. Kommer omtrent samtidig med scout til midtpunktet=) Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Burde dere ikke ta match tacts på et lukket forum egentlig? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vi gjør det (evt på VT). Kan ikke kalle det vi diskuterer her taktikker, egentlig. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Symd det tar 4 - 6 uker fra i dag for canal digital å sette opp nett for oss. Og at min fellow Namsosing Maci leaver QA er jo også trist. Jja, da får jeg holde Namsos-spiriten oppe da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jja, da får jeg holde Namsos-spiriten oppe da Bra Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jja, da får jeg holde Namsos-spiriten oppe da For min del kan du gi slipp på akkurat den [/joke] Endret 1. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg er med på kamp mot NUB. Dere har IKKE noe valg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vet ikke om de vil ennå, venter på svar=) Men flott å se en sånn reaksjon Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvor mange er vi som kan spille i dag mot NUB da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Blir ikke i dag såpass vet jeg=) Endret 1. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da ble det fjellet gutta! Opp på det høye fjellet for å loke litt der, kos dere i helga, arbeidsdagen er straks over... Nyt helga og spill litt for meg da Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Blir ikke i dag såpass vet jeg=) Korrekt God tur, Bata! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 http://dagobah.biz/flash/Fuckit.swf hatE viste meg denne Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg sendte den til han tror jeg, da det er jeg som er mest på dagobah her . FORRESTEN, VELKOMMEN VÅRT NYESTE MEDLEM, CONCKER! ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 VELKOMMEN SKAL DU VÆRE Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Oj.. vil han være med oss enda vi spilte den ræva pcwn.. Det står det respekt av Welcome onboard! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 For å si det sånn kisen (nick?), så har du kommet til en clan med et av verdens beste miljø og humor i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå