Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
So byebye QA, nice playing with you all :love:

 

(Har jo faen meg klump i halsen nå :dontgetit:)

Ja, lykke til med Resistansen (hørt sangen av Kaizers Orchestra - Resistansen? Jævli bra sang!) Godt du kommer til å savne oss, det betyr ihvertfall at du har hatt det gøy. Og det blir nok altfor stille inne på vt nå. Ingen som synger eller noe som helst. Blir litt tristere da. Ok, not the end of the world, men du og jeg har jo vært med lengst.

 

Vel, får håpe du får det moro i din nye klan og at du oppnår heder og ære. :thumbup::thumbs:

 

Vi trenger også noen nye medlemer!!!

 

Dersom ikke dette gjøres noe med må jeg nok synke så langt ned som andre også har gjort. Jeg gjør uansett ikke noe før i september

 

Edit:

Når skal vi egentlig sparke Loffa i ræva?

Loffa blir sparket i ræva i dag. Da trenger vi altså 3 nye medlemmer. Vi skal få inn flere, slapp nå av. Det er ferie nå må du huske, så snart den er over vil nok flere få mer tid til å spille.

 

Fredag er jo bare et forslag da, vi må få satt i gang det her en eller annen dag, og ha flere dager i uken der vi faktisk trener litt.

Fredag er ingen god dag for meg heller, vi hadde jo onsdag i starten..men bør vel sette opp 2 dager i uka, sånn at folk som ikke kan 1 dag kan den andre eller begge. :)

Lenke til kommentar

Lykke til Maci=) Håper du kommer til å trives :thumbup:

Er bare å si i fra hvis du trenger pc-hjelp:P

 

FF: Jeg er med på alle dager=) om det er hver dag spiller ingen rolle for meg....vi må komme oss på beina og fortsette oppover.

Det er fremdeles ferie, men når den er over så er jeg helt enig med FF at vi må få treningsdager=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Nooes :( Vi vil savne deg, Maci!

 

 

 

Jeg er mest åpen for onsdag som treningsdag :) Kan jo også gå an å trene litt tidlig? på fredag, before the shit goes down, liksom. :ermm:

 

Vi bør kanskje finne en ny treningsdag når folk begynner på skolen igjen. Jeg legger iallefall opp litt av fritiden min ut i fra skoletimeplanen :)

 

Konklusjon: Felles treningsdag er et must.

 

Vi bør også starte og speide etter nye medlemmer, som sagt :) Hvilke klasser er vi på utkikk etter? Scout/Soldier/Medic?

Lenke til kommentar

Fast treningsdag er både vel og bra, men vi bør gjøre som Leiz sier, og ha to dager. Angående flere medlemmer, så bør vi spille litt med dem som nylig har meldt sin interesse her i tråden. Jeg er også av den oppfatning at vi bør holde oss rent norske, men jeg er redd jeg er nedstemt her.

 

Når skolen begynner igjen har jeg dessverre blitt meldt frivillig til å tjene et år som ekte soldat (heldigvis har jeg en del erfaring med raketthopping og spadebruk). De første ukene (rekruttskolen) blir nok travle, og dessverre tror jeg ikke jeg får spilt så mye da. Men resten av året er -- så vidt jeg har fått høre av kamerater som har vært der -- temmelig sløvt, og vil nok la meg fortsette som normalt.

 

Med andre ord blir jeg mindre aktiv i perioden 12. august til en gang ute i september, og håper ikke at det medfører at jeg blir byttet ut.

Lenke til kommentar

Du har blitt meldt frivillig :p Likte den setningen. Du kommer til å dra nytte av opplæringen du har hatt det siste året, da ^^ MAGGOTS!

Jeg er også enig i at vi bør holde klanen 100% norsk (eller skandinavisk, uten dansker), så vi ikke får kommunikasjonsproblemer.

 

Har ikke vi kjørt 2demo,2scout, heavy og medic et par ganger? Synes å huske at det var ganske bra.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Soldiers: FF, Duce, meg og flere til, nok av de i utgangspunktet.

Scouts: Husgark, brelett og gitguru. Nok med 3 av begge klassene vil jeg tro.

Demo: Brass, Pharma og...? Kanskje flere demo da?

Medic: Jardar og Batabusa.

Heavy: Brelett, kanskje en til der?

Sniper har vi vel hos diverse av våre medlemmer,

spy likeså.

Noe jeg har glemt, bortsett fra pyro og engie?

 

ville kanskje være greit med en svenske på laget, men greiest med folk som snakker norsk. Ellers så er det som alltid, er folk moro å spille med så får de være med (såfremt de ikke er helt rævva da :p) Som erlend sier så bør vi invitere med Alt-ctrl og coreDuo og andre som har spurt før vi søker i det vide og brede. Hvis de fortsatt er interesserte da.

 

Når det gjelder treningsdag så kan jeg aldri spille før etter kl. 19. Regner med at det er det samme for mange andre, så blir ikke noen tidlig aftensøkter på oss.

Lenke til kommentar
...

Medic: Jardar og Batabusa.

...

 

Er Batabusa offisielt inne i varmen igjen? I så fall; velkommen tilbake! (og skal aktivere deg som QA-medlem på forumet vårt så snart det er bekreftet).

 

...

Når det gjelder treningsdag så kan jeg aldri spille før etter kl. 19. Regner med at det er det samme for mange andre, så blir ikke noen tidlig aftensøkter på oss.

 

Jeg er som regel på trening tidlig kveld, så for meg er det best med fast spilling fra 20. Men som nevnt over blir jeg borte noen uker snart, så det er bare å etablere noen faste dager, så klarer jeg det nok når jeg er tilbake ;)

Lenke til kommentar

Jeg har 3 nyheter. En god, en enda bedre og en dårlig.

 

 

 

Den gode: Jeg har fått meg hybel :thumbup:

 

Den som er bedre: Jeg har fått hovedkortet og montert det. Ser ut som maskinen er bra nå.

 

Den dårlige: Siden Stiffy betalte HK er jeg skyldig jævelen hele 2200kr

Lenke til kommentar
Brelett: Grautlerer! Det tok søren meg litt tid ja.

 

Concker: Søknaden ser jo lovende ut. Kan du ikke spille litt med oss noen kvelder da, bare for å se om kjemien fungerer?

 

joda bare add meg på steam du: Concker16

 

Så tar jeg og kontakter deg i morgen. vis ting fungerer osv kan jeg hjelpe til med og mekke en webside, noen logoer osv vettu ;)

Lenke til kommentar
joda bare add meg på steam du: Concker16

 

Så tar jeg og kontakter deg i morgen. vis ting fungerer osv kan jeg hjelpe til med og mekke en webside, noen logoer osv vettu ;)

Ja, adder deg når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Vi har forsåvidt ei webside, så det er ikke noe stress. Den er bare litt lamma om dagen pga vi skal bytte server.

Lenke til kommentar

Jeg skal være med på NUB-kampen (du også), så vi trenger fire til!

 

Om nettside, concker, så har vi allerede en som kjører php-fusion. Vi er lite villige til å gå bort fra dette, da vi allerede har etablert oss godt med det nåværende systemet med ropeboks, forum, og pcw-panelene våre. Serveren vår er dessverre en gratisserver, så om du har en raskere php-server å bidra med, kan det være interessant hvis du blir med oss ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...