Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Kan dele min bittelille kunnskap om pc.

 

Hvis du vil ha en pc som kjører TF2 bra tror jeg du bør fokusere på prosessor. Det er det viktigste når det kommer til TF2. Alt annet kan sikkert være mid range, men prosessor må være bra..

 

Er det jeg har erfart. Du kan ha hvor enn bra grafikkort, men hvis prosessoren er dårlig funker det bare ikke.

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye interessant i den siste oppdateringen:

 

[-]July 29, 2008 - Team Fortress 2 Update Released (7/29/2008)

 

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

 

Team Fortress 2

 

 

Fixed team switches on Attack/Defense maps spamming the console

 

Fixed the Kritzkrieg not working on servers with crits turned off

 

Fixed some clipped localized strings in various in-game dialogs

 

Fixed several cases where files were synchronously loaded while the game was running

 

Fixed a shutdown crash in the material system

 

Cached rendering of item model panels to improve performance, in particular while weapon selection was visible

 

Added a gear symbol behind the health bar for Engineer buildings, in both target IDs and freeze panels

 

Players killing themselves will now give a kill credit to the last enemy who damaged them

 

Fixed grenades, rockets, and flamethrower being able to fire through grates at round starts

 

Fixed players being killed and creating ragdolls during team switches

 

Fixed various exploits and performance problems in CP_Badlands, CP_Well, and CP_Fastlane

 

Removed health bonus from the Backburner

Lenke til kommentar
Players killing themselves will now give a kill credit to the last enemy who damaged them.

 

 

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :(

ENDELIG, sier jeg bare! Farvell til alle dere som utnyttet pyroens afterburn til å drepe seg selv og hindre oss i å få poeng. :tease:

 

Kunne ikke vært mer enig! Nå kan alle uslinger som ikke vil unne pyroen (og andre) sine fortjente drap bare fortsette med selvmord for min del. Det gjør det bare lettere for oss begge :D

Lenke til kommentar

Hoi

 

Jeg trenger enda litt mer hjelp av dere (Jihu!) :D

 

Denne gangen er det signaturen vi må fikse. Jeg er klar over at mange av dere kanskje aldri bruker slike, siden det ikke er tillatt her på forumet, men jeg håper dere likevel vil kritisere den litt.

 

Slik ser min ut:

http://www.erlenddahl.net/tf2stats/online/...e.aspx?c=Erlend

 

De tre feltene ca midt på skal brukeren kunne velge selv. Men hva bør han/hun kunne velge mellom? "Best"-scorene, "Accumulated"-scorene, eller begge deler? En enkelt klasse, eller skal han/hun kunne mikse? Hvordan bør vi skille hva som er "Best" eller "Accumulated" eller hva som er hvilken klasse hvis det skal kunne velges så mye?

 

Stripen med bilder nederst kan også stilles inn på. Se signatureeditoren under. Bør det være flere alternativ? Hvilke ønskes i så fall?

 

Utseende (skin) kan redigeres. Se signatureeditoren. Om noen kreative sjeler har lyst til å lage et eget, og få det lastet opp til signatureeditoren, er det bare å kontakte meg!

 

Navn, flagg og avatar kan selvsagt også redigeres.

 

Signaturen kan redigeres ved å logge seg på her ("User defined statistics" er midtseksjonen, men siden jeg er såpass usikker på hvordan det skal gjøres, kan du ikke redigere den enda):

http://forum.erlenddahl.net/tf2stats/SignatureEditor.aspx

 

Og det viktigste: Feltet til høyre. Det er for øyeblikket tomt, og jeg er ikke helt sikker på hva som skal være der. Tenker litt på å vise spillerens Rank og hovedgruppe der (feks:

 

Rank: #6
Main group: QA
[men hva mer?]

 

), men kanskje noen har bedre forslag til hva som kan vises der?

 

Og jeg er fremdeles på utkikk etter flere som kan laste opp statistikken sin. Jo mer jeg har å jobbe med nå før det er ferdig, jo bedre er det.

 

Det er ikke så vanskelig, og tar liten tid. En liten oppsummering av den forrige kjempeposten:

1. Registrer deg på forumet ( http://forum.erlenddahl.net/default.aspx?g=rules )

2. Last ned betaversjonen av programmet ( http://www.erlenddahl.net/tf2stats/online/...StatsParser.zip )

3. Start programmet og trykk "Upload".

 

Takk,

Erlend

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Som dere sikkert har fått med dere så hopper jäg til klanen til onlock, resistansen.

 

Ble nesten litt overasket over at folk ikke hadde fått med seg det når jeg fikk noen meldinger på friends her om dagen, mente jeg hadde sagt det et par ganger for lenge siden...

 

Anyways, takk til dere for allt egentlig, alldri vært i en så seriøst clan og en clan med så godt miljø (men har nå ellers bare spillt cs og da, så kansje ikke så rart :p).

Men jeg kommer til å være en del på vt med dere osv, og hvis dere trenger en til å merce så spam meg på friends.

 

So byebye QA, nice playing with you all :love:

 

(Har jo faen meg klump i halsen nå :dontgetit:)

Lenke til kommentar
Som dere sikkert har fått med dere så hopper jäg til klanen til onlock, resistansen.

 

Ble nesten litt overasket over at folk ikke hadde fått med seg det når jeg fikk noen meldinger på friends her om dagen, mente jeg hadde sagt det et par ganger for lenge siden...

 

Anyways, takk til dere for allt egentlig, alldri vært i en så seriøst clan og en clan med så godt miljø (men har nå ellers bare spillt cs og da, så kansje ikke så rart :p).

Men jeg kommer til å være en del på vt med dere osv, og hvis dere trenger en til å merce så spam meg på friends.

 

So byebye QA, nice playing with you all :love:

 

(Har jo faen meg klump i halsen nå :dontgetit:)

 

:)

 

Lykke til med resistansen, da!

Lenke til kommentar

Vi trenger også noen nye medlemer!!!

 

Dersom ikke dette gjøres noe med må jeg nok synke så langt ned som andre også har gjort. Jeg gjør uansett ikke noe før i september

 

Edit:

Når skal vi egentlig sparke Loffa i ræva?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Som dere sikkert har fått med dere så hopper jäg til klanen til onlock, resistansen.

 

Ble nesten litt overasket over at folk ikke hadde fått med seg det når jeg fikk noen meldinger på friends her om dagen, mente jeg hadde sagt det et par ganger for lenge siden...

 

Anyways, takk til dere for allt egentlig, alldri vært i en så seriøst clan og en clan med så godt miljø (men har nå ellers bare spillt cs og da, så kansje ikke så rart :p).

Men jeg kommer til å være en del på vt med dere osv, og hvis dere trenger en til å merce så spam meg på friends.

 

So byebye QA, nice playing with you all :love:

 

(Har jo faen meg klump i halsen nå :dontgetit:)

 

:)

 

Lykke til med resistansen, da!

Takkar, dere og ja forresten, glemte å si det :p

Lenke til kommentar
Faste treninger tror jeg vi trenger. Tenkte vi skulle starte på fredag et eller annet klokkeslett, (kl 6, 7?) Og spille pcw/finne på taktikker i 1-2 timer(eller så lenge som det passer)

Hvordan høres dette ut?

 

Da sparker dere ut meg :(

 

Kan ikke på fredager. Det er det jeg misliker med faste dager; jeg synes heller vi hver mandag avtaler en ukedag den uken, slik at vi ikke har samme dagen hver uke. Da kan vi avtale den dagen som passer flest av oss akkurat den uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...