Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke påstå at det er så forferdelig mye spam her med tanke på hvilken type tråd det er. Vi kan ikke alltid skrive "Kamp klokka 2000" eller "Nå kommer det ny oppdatering". Litt annet snakk må vi ha, og jeg tror at hvis noen hadde ønsket tråden stengt, så hadde de gjort det lenge før vi i det hele tatt nærmet oss 2000 poster!

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke påstå at det er så forferdelig mye spam her med tanke på hvilken type tråd det er. Vi kan ikke alltid skrive "Kamp klokka 2000" eller "Nå kommer det ny oppdatering". Litt annet snakk må vi ha, og jeg tror at hvis noen hadde ønsket tråden stengt, så hadde de gjort det lenge før vi i det hele tatt nærmet oss 2000 poster!

Joda, men bla en side bak i tråden.

Vi klarer da kansje å holde en litt mer serriøst tone enn det der?

 

Edit:

Uansett, hvorfor bruker vi ikke vårt forum?

Går og lager en kjekk tråd jeg.

:)

 

Editx2: Etter å ha prøvd å lagd tråden "altmuligrartmedsukkerpå" (:D) så fant jeg ut hvorfor vi ikke bruker qa forumet, det er jo så syykt treigt!

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Ja, det er det dessverre. Det er en av grunnene til at jeg vil bytte server, men (se noen sider tilbake for hele diskusjonen) vi må i så fall leige server også (noen hundre kroner i året).

 

EDIT: Det er vel egentlig bare et par av de siste postene på forrige side som kunne vært unngått ;)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Jeg kan si "Du kan sikkert spille tryout/bare bli med", men jeg er ikke en av høvdingene. Du må få tak i dem :)

 

 

 

Jeg sier det samme.

 

 

Jeg kan si "Du kan sikkert spille tryout/bare bli med", men jeg er heller ikke en av høvdingene. Du må få tak i dem.

 

Høvdingene er vel Brass, Maci og Leiz??? :p

Lenke til kommentar

:idea: Alle sammen nå i kor: O store høvding Leiz! :grin:

 

Neida, vi vet jo hvor flink du er Bata, så det skulle vel være unødvendig, men vil du egentlig spille med oss? Sist jeg sjekka så var du lei oss, var jo derfor du slutta i QA. Er jo ikke noe gøy å ha en på klanen som klager over hvor teite vi er og ikke verdsetter en osv...

 

Så lenge det er klart at sånt ikke likes er du velkommen tilbake. :thumbup:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
:idea: Alle sammen nå i kor: O store høvding Leiz! :grin:

 

Neida, vi vet jo hvor flink du er Bata, så det skulle vel være unødvendig, men vil du egentlig spille med oss? Sist jeg sjekka så var du lei oss, var jo derfor du slutta i QA. Er jo ikke noe gøy å ha en på klanen som klager over hvor teite vi er og ikke verdsetter en osv...

 

Så lenge det er klart at sånt ikke likes er du velkommen tilbake. :thumbup:

Agreed :ph34r:

Lenke til kommentar
Kan noen ha baller nok til å si: "NEI, Bata, du er ikke ønsket i klanen" eller, "joda, du kan spille tryout" eller no sånt?

 

Er ikke snakk om å ha baller, er snakk om at riktig person må svare=)

Og jeg stiller meg fint bak det andre har sagt om deg, du er en jævel til å være medic...er en grunn til at jeg ville ha deg:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...