Degeim Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Faktum er EDIT: Det skulle komme noe mer her, men jeg måtte løpe, og nå husker jeg ikke hva det var Skal putte det på plass hvis jeg kommer på det! Endret 24. juli 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Faktum er at vi snart sikkert vil få tråden stengt pga. spamming? Pleas ppl, pleas. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg lurer enda på om jeg kan få tryout/joine QA? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Faktum er at vi snart sikkert vil få tråden stengt pga. spamming?Pleas ppl, pleas. Jeg skjerper meg fra i dag=) ikke noe mer tull, er enigm ed deg Fiskum...de stenger snart tråden hvis vi ikke skjerper oss. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg vil ikke påstå at det er så forferdelig mye spam her med tanke på hvilken type tråd det er. Vi kan ikke alltid skrive "Kamp klokka 2000" eller "Nå kommer det ny oppdatering". Litt annet snakk må vi ha, og jeg tror at hvis noen hadde ønsket tråden stengt, så hadde de gjort det lenge før vi i det hele tatt nærmet oss 2000 poster! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Angående beste tastatur: Keytronic.... Hva mer spør du? Det heter bare Keytronic! Fikk det gratis, så klager ikke. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg vil ikke påstå at det er så forferdelig mye spam her med tanke på hvilken type tråd det er. Vi kan ikke alltid skrive "Kamp klokka 2000" eller "Nå kommer det ny oppdatering". Litt annet snakk må vi ha, og jeg tror at hvis noen hadde ønsket tråden stengt, så hadde de gjort det lenge før vi i det hele tatt nærmet oss 2000 poster! Joda, men bla en side bak i tråden. Vi klarer da kansje å holde en litt mer serriøst tone enn det der? Edit: Uansett, hvorfor bruker vi ikke vårt forum? Går og lager en kjekk tråd jeg. Editx2: Etter å ha prøvd å lagd tråden "altmuligrartmedsukkerpå" () så fant jeg ut hvorfor vi ikke bruker qa forumet, det er jo så syykt treigt! Endret 24. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Ja, det er det dessverre. Det er en av grunnene til at jeg vil bytte server, men (se noen sider tilbake for hele diskusjonen) vi må i så fall leige server også (noen hundre kroner i året). EDIT: Det er vel egentlig bare et par av de siste postene på forrige side som kunne vært unngått Endret 24. juli 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan noen ha baller nok til å si: "NEI, Bata, du er ikke ønsket i klanen" eller, "joda, du kan spille tryout" eller no sånt? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kan si "Du kan sikkert spille tryout/bare bli med", men jeg er ikke en av høvdingene. Du må få tak i dem Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Batmanpremiere i natt ^^ gleder meg! Noen som blir med på litt spilling rundt 7-tiden? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kan si "Du kan sikkert spille tryout/bare bli med", men jeg er ikke en av høvdingene. Du må få tak i dem Jeg sier det samme. Jeg kan si "Du kan sikkert spille tryout/bare bli med", men jeg er heller ikke en av høvdingene. Du må få tak i dem. Høvdingene er vel Brass, Maci og Leiz??? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Alle sammen nå i kor: O store høvding Leiz! Neida, vi vet jo hvor flink du er Bata, så det skulle vel være unødvendig, men vil du egentlig spille med oss? Sist jeg sjekka så var du lei oss, var jo derfor du slutta i QA. Er jo ikke noe gøy å ha en på klanen som klager over hvor teite vi er og ikke verdsetter en osv... Så lenge det er klart at sånt ikke likes er du velkommen tilbake. Endret 24. juli 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Her er kortet som skal få liv i dataen min: Gleder meg til å kunne spille med alle dere. Det er en ting å se fra til etter ferien. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Alle sammen nå i kor: O store høvding Leiz! Neida, vi vet jo hvor flink du er Bata, så det skulle vel være unødvendig, men vil du egentlig spille med oss? Sist jeg sjekka så var du lei oss, var jo derfor du slutta i QA. Er jo ikke noe gøy å ha en på klanen som klager over hvor teite vi er og ikke verdsetter en osv... Så lenge det er klart at sånt ikke likes er du velkommen tilbake. Agreed Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Batmanpremiere i natt ^^ gleder meg! Noen som blir med på litt spilling rundt 7-tiden? Jeg er med øyeblikk, må bare få dusjet meg litt. (Med forbehold om at jeg kanskje må gi meg tidlig ) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Batmanpremiere i natt ^^ gleder meg! Noen som blir med på litt spilling rundt 7-tiden? Gleder meg også!! Men får ikke sett den før neste uke Jeg er fortsatt på jobb i skrivende stund, så blir nok ikke før i 8-tia jeg joiner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Kan noen ha baller nok til å si: "NEI, Bata, du er ikke ønsket i klanen" eller, "joda, du kan spille tryout" eller no sånt? Er ikke snakk om å ha baller, er snakk om at riktig person må svare=) Og jeg stiller meg fint bak det andre har sagt om deg, du er en jævel til å være medic...er en grunn til at jeg ville ha deg:P Endret 24. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tar på seg data-drakten og roper "FISKUM, Soppen er på vei" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå