JFM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kjipt når du ikke er med og spiller Maci. Hva med meg? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Deg også, ja, men du har ikke vært borte så forferdelig lenge Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) DOgm hvordan er mulighetene for en retur etter at jeg har fått nett, kanskje jeg kan dual-klane TACG og QA? Edit: Da spesielt MTP at QA da vil ha to meds, så kan jeg være step-in de dagene Aolf Hit*host* Jardar bedriver noe annet? [Jeg bare kødder siden du tok deg så nært av at jeg mente det var rasistisk med "negerjobbuttrykket"[ Endret 23. juli 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Må si at det ikke blir mye spilling på meg fra i dag til sent på fredagen. Grunnen er at i dag skal jeg pakke, i morgen skal jeg fly til Oslo og dra på Maiden konsert og på fredag skal jeg gå rundt i oslo før jeg flyr hjem Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kjipt når du ikke er med og spiller Maci. Hva med meg? Du og da, men du har jo ikke vært borte lenge. :!: Dessuten så synger du ikke like vakkert som Maci FF: Du får ha det moro da, og stikk innom Husgark og meg da på veien hjem. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Haha, hadde det bare vært så lett. er forsåvidt ikke HELT umulig, men like vel Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ingenting er umulig med litt godsnakk og penger Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Reklame for egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=985017&hl= Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nå er det jo det at faren min, søskenbarnet mitt og tanten min skal på maiden konsert med meg Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Nå prøvde kameraten min igjen å gi meg gratisbilletten til Iron maiden konserten i morra. Jeg hadde faktisk ombestemt meg etter å ha lest anmeldelsen av konserten i trondheim (fikk 6) men jeg må jobbe i morra kveld og får ikke bytta vakt, siden 1 er syk og andre skal på konserten. Uansett så har jeg aldri klart å høre igjennom en hel sang m I.M. blir for mye gitar-runking på meg og for mye puddelhår. Edit: Søren så lite TF2-prat det er blitt her..skal vi prøve å få til en pcw snart? begynner å bli en stund siden sist. Endret 23. juli 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bare for å ødelegge med mer off topic : Maiden i Trondheim var magiskt! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg må bestille nytt hovedkort. I tillegg er Stiffy kommet hjem så får nok ikke låne hans pc noe særlig Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har bestilt meg nytt tastatur Lite TF2-snakk, ja, men hva er det egentlig å diskutere? PCWer avtaler vi jo vanligvis via Steam/Ventrilo, og det er vel ikke noe om selve spillet ikke alle her vet? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har bestilt meg nytt tastatur Hvordan? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Ved å surfe litt på forumet og finne gode tastatur, så gå inn på prisguiden og finne ut hvor det er billigst. Så gikk jeg inn på den butikken og kjøpte det. Men fra spøk til alvor: Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 Endret 23. juli 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det finnes bare et tastatur for EKTE gamere og det er..."trommevirvel deluxe"......Z-BOARD Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Feil. Logitech G15. G15 v.2 funker og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 øøøøh nei...når ble det ulovlig å mene noe annet? Er det opp til deg hva JEG skal like...det rette svaret er nei..og når det gjelder meninger så er det en regel: megmegmegmegmeg og enda litt til meg så alle gjentar etter meg: Z-BOARD Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Alle vet at jeg alltid har rett, at jeg vet alt og at jeg aldri tar feil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Glemte det jeg...bare sett navnet ditt inn der jeg skrev meg...du er allvitende og det er ikke jeg....er bare nestviter jeg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå