saitaM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og etterpå så legger du inn USB-keyboard native Jah, når jeg får nett har jeg litt lyst til å joine QA igjen ettersom TACG mistet sin leder/sliter litt med aktivitet? Spørs jo litt om jeg er ønsket og da Sliter med aktivitet??? Vel, du får gjøre som du ønsker Batabusa. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Stusset litt jeg og, TACG er nok en del mer aktiv enn qa atm. Endret 22. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Heh, ja, vi har jo nesten tatt sommerferie Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og etterpå så legger du inn USB-keyboard native Jah, når jeg får nett har jeg litt lyst til å joine QA igjen ettersom TACG mistet sin leder/sliter litt med aktivitet? Spørs jo litt om jeg er ønsket og da Sliter med aktivitet??? Vel, du får gjøre som du ønsker Batabusa. Må jo innrømme at jeg dømmer reint ut i fra aktivitet i klanenes repsektive tråder Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Altså. Du mener QA er flinkere til å spamme på forumet, derfor vil du joine oss? Skjønte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei, QA har mer spam i sin tråd, dermed gikk jeg ut i fra at det var mer aktivitet her i leiren. Har jo ikke akkurat spilt i det siste så veit ikke hvem som er online etc. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ok. Atm trur jeg tacg er med aktiv når det kommer til spilling. Uansett. HOLY MOSES Endret 22. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uansett, så er det vi som er best! :!: Har du prøvd andre taster enn DEL, Maci? Lest i manualen til kortet? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har trykket som faen. Ikke ein skjit skjer, vurderer snart å ta selvmord eller no sånt. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 HOLY MOSES Det var stilig, det! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du må ikke velge om du vil bruke usb-tastatur eller ikke....på noen er det en valg-mulighet i bios for at det skal støttes 100%...men du skal komme inn i bios uansett keyboard. Har prøvd "noen" hovedkort og brukt både "gammeldags" og usb=) Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg håper Bata går til den klanen han VIL være i, og ikke noe annet! Jeg skjønner godt hvis han vil i QA hvis han kjenner fluesopp godt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da er windows installert, men trur jeg må gjøre en del i BIOS også reinstallere skjiten. Løsninga var å bruke bare en ram brikke, får sjekk i morra om det funker med 4. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvorfor maskinen min fryser? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=985017 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Faen som vi har problemer lettn Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jepp Satan KUK FITTE HORE SATAN KÆSTKUK TRANGKJØRTEOTERHÆLVETTE SATAN I HÆLVETTE. hut dæ t hælvete, ellers ska æ ta å rang ræva over haue på dæ, så kan du sett dæri bekmørtna å preik mainskjit me dæ sjøl Sjarkhora peis kuk fetta slogfetta fettoter Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvofor ikke bare si, faderullandet? Uansett hahaha Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvofor ikke bare si, faderullandet?Uansett hahaha Bra video. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vi satt noen timer i går Fiskum=) Åssen går det nå? Skal sjekke linken JFM=) Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da er windows installert, men trur jeg må gjøre en del i BIOS også reinstallere skjiten.Løsninga var å bruke bare en ram brikke, får sjekk i morra om det funker med 4. Godt du fikk orden på det da, sykt så mye problemer dere skulle ha altså. Får håpe det blir glatt seiling fra nå av, kjipt når du ikke er med og spiller Maci. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå