realnils Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Fiksa dataen leiz? Synd at jeg skulle smitte mine dataproblemer over til deg. Dataen min går som ei kule btw. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Han må vist re-instalere tf2.. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Joda, så mye surr og stress, men fant nå frem til slutt. Det var en kombinasjon av ting, men Norton GoBack var hovedsynderen. Forbanna Norton. Var deilig å spille i går, uten lagging osv, men ble ikke varm i trøya før jeg ble så trøtt at det ikke hjalp..hehe. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Heisann, spilte mot dere i går, og vil gjerne spille mot dere igjen. Spiller dere hver kveld? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Vi har spillekvelder på onsdager, så da er som regel alle på, men det blir nå til at en del av oss spiller hver kveld. Jeg må ihvertfall spille litt TF2 hver dag. Hva var nicket ditt i går? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 På onsdager spiller vi jo som regel pcw da. Jeg kan foresten ikke komme på onsdag, jeg skal bort, men hvis dere vil spille pcw så skriver dere bare /j tf.wars og /j teamfortress2 også søker dere 6on6 server off, og eventuelt low. Jeg kommer uansett til å spille en del i kveld - Mac Lenke til kommentar
realnils Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Kan jo se hvis vi blir mange nok. Kanskje vi kan ta en pcw i kveld. Hvis ikke regner jeg med at Brass_Monkey kan mirc sakene, og fikser oss en pcw på onsdag. Sant Brass? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 [P*K] Bjarnfinn var nicket mitt, kom gjerne innom serveren vår igjen, så skal jeg se om jeg får samlet flere folk. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) [P*K] Bjarnfinn var nicket mitt, kom gjerne innom serveren vår igjen, så skal jeg se om jeg får samlet flere folk. Aha ja, vi kunne jo få til en pcw en dag, hvis dere får samla gjengen. Det hadde jo vært kult, å ta det på norsk liksom. Ja, regner med at jeg skal spille i kveld, så jeg blir gjerne med på en pcw i kveld og. Endret 15. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Flott, vi er vel 4-5 stk som spiller stort sett daglig, + 4-5 til som pleier å være med. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Aha.. [P*K] gjengen ja.. det var moro. Vi kan vel spille litt i kveld da. Kommer gjerne innom servern igjen, fin og lagg fri virket det som. Mitt nick "[QA] ONlock" Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg kan prøve å ordne en pcw på onsdag, selv om jeg ikke har så mye peiling på mirc. Hvis dere har lyst til å spille pcw i dag kan ikke jeg bli med før rundt halv ni. BTW: Hva står [P*K] for? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 BTW: Hva står [P*K] for? Det vil du ikke vite, ellers kan du finne mer info (etter hvert) på forumet vårt. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 lol, skal det være en Ø der? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, hvordan det? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Aner ikke, var bare en tilfeldig bokstav jeg plukket frem. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Vi snakka en del om en felles QA-logo eller noe, gjorde vi ikke i går? Jeg synes det var en god idé! Er det noen som har motivforslag? Jeg har litt PS- og Illustratorkunnskaper, og det tror jeg en del andre i gruppa og har, så skulle vel ikke være så vanskelig å få utviklet noe? Noen foreslo jo personlige disneyfigurer, det var jo nesten litt stilig Felles disneyfigurer i 1930/40-stil, for å matche TF2s design? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har sett på deviantArt tingene dine og synes de er kjempefine. Hvis ingen har noe i mot det, og hvis du har lyst selvsagt, kunne ikke du mekke i sammen noe da? Hadde jo vært digg med disney figurer, jeg vil være onkel skrue ;D Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 For å være ærlig aner jeg ikke hva du snakker om. Mener du en enkelt logo som skal erstatte denne: Eller mener du at vi skal matchende personlige avatarer? f. eks at Leiz har en avatar av onkel skrue, mens jeg har en av donald? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Eller mener du at vi skal matchende personlige avatarer? f. eks at Leiz har en avatar av onkel skrue, mens jeg har en av donald? Tror det er det han mener. -BreLett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå