Cortinarius rubellus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dere kan ihvertfall sette meg opp på den betalings-lista=) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Den er grei den, sorry Flott, takk. In other news, håper jeg får tid til å spille litt før dama kommer hjem i kveld Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kanskje jeg får nett en gang? Kan jo hende jeg forlater TACG og ender opp med å søke ihvertfall tryout? Who knows? Søke om plass i QA? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har da betalt for August, så nå kan alle puste lettet ut. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei, om tryout. Søke om tryout? Det blir vel litt som å søke om å få lov til å søke plass. Unødvendig komplisert med andre ord Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Brass? Ekke du bortevækk? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Han må jo komme innom å passe på Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Endret 21. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeez, har verdens snåleste problem nå. Skal gå i bios, men når jeg trykker del, så funker det inte Uansett, måtte bare se meet the soldier nå. La merke til at de tydlighvis hadde en veg rundt andrecapp på granary før de ga ut spillet, har jeg alldri visst Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeez, har verdens snåleste problem nå.Skal gå i bios, men når jeg trykker del, så funker det inte Prøv å koble til et ps2 (les: ikke usb/logitech g15) tastatur Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og etterpå så legger du inn USB-keyboard native Jah, når jeg får nett har jeg litt lyst til å joine QA igjen ettersom TACG mistet sin leder/sliter litt med aktivitet? Spørs jo litt om jeg er ønsket og da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og etterpå så legger du inn USB-keyboard native Det var jeg ikke klar over. Der lærte jeg noe nytt. Jah, når jeg får nett har jeg litt lyst til å joine QA igjen ettersom TACG mistet sin leder/sliter litt med aktivitet? Spørs jo litt om jeg er ønsket og da Vi i QA får diskutere det... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Det er ikke alle hovedkort hvor DEL er tasten man trykker for å kommme i bios. Mitt er det ESC på, og har hatt flere med F1 eller F2. Prøv noen av de. Skal ikke ha noe å si på tastaturet når det er så nytt HK. De støtter native-usb fra starten av. Endret 22. juli 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvordan skal jeg legge kjølepasta på CPU? Har gjort den ren. Skal bruke Arctic Silver 5. Prøvde å se her: http://www.arcticsilver.com/pdf/appinstruc...l_dual_wcap.pdf Det jeg lurer på er hvordan jeg skal fordele kjølepastaen på cpu-en? Har Intel Core 2 Duo E8400 med standard kjøler Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan med fordel legge en ertestor stripe midt på lokket og presse kjøleren nedpå slik at den klemmer pastaen utover, hensikten med pastaen er å fylle alle ujevnheter i prosessorlokket og kjøleren og skape god kontakt, for mye pasta vil virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Så den fordeler seg selv? Fint Vet hensikten med pastaen. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har prøvd med ps2 tastatur, ingen ting skjer. Jævla mannskit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå