Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke snakk stygt om Postfolka, de gjør DET negerarbeidet!

 

Uttalelser fra den radikale brune høyrevingen i Trondeim.

Selv om en jobb ikke er en jobb du kunne tenke deg så behøver det ikke å kalles noe rasistisk?! Jeez, trodde vi levede i 08 nå jeg.

Menmen, du er ung og hører på "metaaaal \m/" så du er unskyldt, sannsynligvis vil du nok vokse fra det.

Lenke til kommentar

 

aaaa, husker ikke brukernavnet mitt.....og får ikke nytt passord heller=(

Begynner å bli litt kvakkete i huet nå:p

 

Vi fikser det neste gang vi er pålogget Steam samtidig ;)

 

Batabusa: Beklager, men det var en feil at QA-venner kunne komme seg inn i QA-delen av forumet, og det har jeg nå fikset; vi må nesten ha et sted å diskutere ting som kun QA-folk skal lese (med andre ord kommer ikke du deg inn dit lengre :( ).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Ikke snakk stygt om Postfolka, de gjør DET negerarbeidet!

 

Uttalelser fra den radikale brune høyrevingen i Trondeim.

Selv om en jobb ikke er en jobb du kunne tenke deg så behøver det ikke å kalles noe rasistisk?! Jeez, trodde vi levede i 08 nå jeg.

Menmen, du er ung og hører på "metaaaal \m/" så du er unskyldt, sannsynligvis vil du nok vokse fra det.

Get a grip, Batabusa :p Enten så er du ironisk, eller så er du en av de som roper "ulv, ulv". I tilfelle det siste, la meg oppklare:

 

Jeg er sterkt imot rasisme, og jeg tar sterk avstand fra all slags hets og diskriminering basert på etnisk bakgrunn. Likevel mener jeg ikke at neger er et rasistisk ladet ord. Og iallefall ikke negerarbeid, som refererer til arbeidsoppgaver kun personer med afrikansk bakgrunn (var det bedre? fortsatt det samme som neger) ble belemret med i de eldre dager. Negerarbeid er således et paraplybegrep for alle typer sterkt fysisk belastende, ydmykende og/eller dårlig lønnet arbeid. Konklusjon: Din hets av meg er ubegrunnet og urettmessig. Jeg forlanger en unnskylding.

 

Bare for å tirre deg ennå mer: Gjør negerarbeid selv, jeg :) Står i oppvasken på et vertshus, hvor jeg spyler tallerkener og tar ut daggamle matrester fra sluket.

 

 

Jeg tilhører forresten venstresiden :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

pfff, du driver å henger på rappelstaur... HOlder for meg!

Å kalle noe negerarbeid ER jo rasistisk, måten du tolker uttrykket på er sprøtt, ingen vil tolke det sånn, det vil tolkes som om du mener det er arbeid for dem fordi det er tungt å jævlig.

 

Men DOG, Degeim, Erlend eller Il Duce (hva som passer er opp til deg) jeg HAR betalt 10 dollar for serveren ;)

Lenke til kommentar
Vi har det i tråden ;)

 

Men den listen min var med tanke på hvem som SKULLE betale (derfor lister vi dem som HAR betalt, slik at de slipper å betale flere ganger), og jeg tror ikke Batabusa har noen planer om å betale vår server flere ganger :p

 

 

 

Vi kan jo håpe :whistle:

Endret av JFM
Lenke til kommentar
pfff, du driver å henger på rappelstaur... HOlder for meg!

Å kalle noe negerarbeid ER jo rasistisk, måten du tolker uttrykket på er sprøtt, ingen vil tolke det sånn, det vil tolkes som om du mener det er arbeid for dem fordi det er tungt å jævlig.

 

Men DOG, Degeim, Erlend eller Il Duce (hva som passer er opp til deg) jeg HAR betalt 10 dollar for serveren ;)

Skuffer meg at du skjærer meg over samme kam som mange andre der. En del der har sterke frp-sympatier og andre spesielle synspunkter som jeg står sterkt i mot, men likevel er en del der folk jeg har kjent lenge, og jeg kan ha det mye morro med de ellers. At jeg er på et nettsted for diskusjon rundt kultur og skitsnakk gjør meg vel ikke til en rasist! Du burde vel heller sjekke ut hva jeg prater om der, det er vel det som kvalifiserer meg til å være enten det ene eller andre? :)

Nå provoserer du meg bare.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Negerarbeid

http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=n...art_id=20293602

 

Måten jeg tolker ordet på er den offisielle måten å tolke det på.

Lenke til kommentar

Jeg jobber i et kredittkortselskap, vi tjener mye penger. Jødeforretning. Jeez, ser du ikke at det kan misstolkes og faktis BØR unngåes?

 

 

Kanskje jeg får nett en gang? Kan jo hende jeg forlater TACG og ender opp med å søke ihvertfall tryout? Who knows?

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Bata, det er veldig unødvendig å bruke det ordet. Det er diskriminerende, det er et avlegs ord som knytter afrikanere opp mot arbeid som er slumt. Hva er vitsen med å bruke det når det fins ord som: møkkajobb, dritarbeid osv? Det er mange unge her på forumet og vi trenger ikke videreføre bruken av det ordet. La det dø, sammen med resten av 80-tallet.

 

Når det er sagt må vi slutte dette. Jeg skjønner at Jardar ikke mente det alvorlig, og slutt nå for all del å diskutere sånne ting her!!! Cheer up lads!

Lenke til kommentar
Jeg jobber i et kredittkortselskap, vi tjener mye penger. Jødeforretning. Jeez, ser du ikke at det kan misstolkes og faktis BØR unngåes?

Jeg ser at den KAN mistolkes. Men det som provoserer meg er at du beskylder meg for rasisme ved å bruke det!

 

 

EDIT: Leste posten til Leiz, ok. Jeg vil likevel ha en unnskyldning fra Batabusa.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...