Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg på forumet ditt nå :) Synes onlinesystemet ditt kan forbedres, med tanke på oppsett og fargevalg, uten å gå for mye i detalj på dette. Jeg har også noen forslag til de funksjonene du ønsker å ha med, men dette og forbedringene til onlinesystemet får jeg heller poste her en annen gang, eller eventuelt snakke med deg på steam/msn om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kill/death liker jeg egentlig ikke, siden det ikke sier så veldig mye om deg som TF2-spiller. Da liker jeg mye bedre Valve sitt poeng-system, og dette kommer ganske sikkert til å være på signaturen. Vinn/tap i kamper vet jeg ikke. De fleste klaner har vel allerede en hjemmeside med sitt eget system for loggføring av kamper, og mitt klan-/gruppesystem var i utgangspunktet bare ment som en tøff måte å se total statistikk for klanene; feks hvor mange timer alle i en klan har spilt til sammen (mest på morro, altså).

 

Dersom det kommer inn ønsker om dette senere, så kan det jo hende jeg kan legge inn noe lignende vårt QA-PCW-system, men i utgangspunktet er det altså ikke en del av planen.

 

EDIT: Du mente kanskje hvor mange runder hver enkelt spiller (du) har vunnet når du har spilt? I så fall må jeg dessverre skuffe deg, for det er ikke noe TF2 bryr seg om å lagre, så det kan jeg ikke hente ut :(.

 

Online-systemet kan ikke vise noe mer enn det selve programmet kan, men med online-systemet håper jeg på å vise det på nye måter, og kanskje kombinere noen tall til mer interessante tall.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Essensiell Oppdatering: Viste seg at de kun hadde glemt å oppdatere pakkesporingen(WTF?) og at det lå en pakkeslipp i postkassa!! Så nå er det utpakkingstid og installering!!

 

 

Blaaargh, Dustete Posten, klarte ikke å få pakka mi fra Gjøvik til Lena (15km) på en dag og natt! :realmad: Og det var liksom mitt håp for i neste uke skal jeg jobbe både dag og kveld og det blir masse styr. Hvorfor er posten så variable, de klarer det noen ganger men plutselig ikke andre ganger?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Essensiell Oppdatering: Viste seg at de kun hadde glemt å oppdatere pakkesporingen(WTF?) og at det lå en pakkeslipp i postkassa!! Så nå er det utpakkingstid og installering!!

 

 

Blaaargh, Dustete Posten, klarte ikke å få pakka mi fra Gjøvik til Lena (15km) på en dag og natt! :realmad: Og det var liksom mitt håp for i neste uke skal jeg jobbe både dag og kveld og det blir masse styr. Hvorfor er posten så variable, de klarer det noen ganger men plutselig ikke andre ganger?

 

Hihi :D

 

Jeg kommer til å være bortreist de to neste ukene, så det blir dessverre ingen TF2-spilling på meg med det første. cya :D

 

God tur!

Lenke til kommentar

Ikke snakk stygt om Postfolka, de gjør DET negerarbeidet!

 

Jeg er tilbake i byen, forresten :) Kommer til å stikke i de to neste helgene, men resten er jeg hjemme :)

 

Jeg kan gjerne prøve å lage en avatar til deg forresten, Soppen, om du sier hvem du vil ha :) Jeg liker å lage avatarer :p

Lenke til kommentar

Noen som vet av et bra videokonverteringsprogram? Bruker Adobe Premiere Pro til å redigere filene, men jeg vil gjerne redusere størrelsen på filene fra 500 mb til 50 mb. Windows Movie Maker funker ikke, da audiokodekene er for dårlige. Iallefall blir lyden for dårlig :)

Lenke til kommentar
Ikke snakk stygt om Postfolka...

Jeg gjør heller ikke det, jeg snakker stygt om systemet. Har selv vært postbud og det er den eneste jobben jeg ALDRI kunne tenke meg. Ble gal av den jobben altså.

 

Noen som vet av et bra videokonverteringsprogram? Bruker Adobe Premiere Pro til å redigere filene, men jeg vil gjerne redusere størrelsen på filene fra 500 mb til 50 mb. Windows Movie Maker funker ikke, da audiokodekene er for dårlige. Iallefall blir lyden for dårlig :)

Du kan jo bare skru ned kvaliteten? Ellers finnes det et lass med sånne små gratisprogrammer der ute. Du får google. Jeg har enda ikke funnet en jeg foretrekker, og mange er direkte dårlige, men de får jo jobben gjort. Så lykke til med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...