Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Velkommen Fluesopp!

 

Nei, vi kan IKKE ha mus og andre ting! Det er en av de store reglene som vi har hatt fra starten.

 

Finn en and, gås, due e.l, men ingen mus. :)

 

Edit: Forøvrig kan jeg skryte av at jeg har kjøpt en Asus 22" og et finfint AMD 4870 kort i dag! :w00t:

 

Edit2: heheh..liten logisk feil der ja..

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen Fluesopp!

 

Nei, vi kan IKKE ha ender og andre ting! Det er en av de store reglene som vi har hatt fra starten.

 

Finn en and, gås, due e.l, men ingen mus. :)

 

Edit: Forøvrig kan jeg skryte av at jeg har kjøpt en Asus 22" og et finfint AMD 4870 kort i dag! :w00t:

 

Hæ?

 

Gratulerer med skjermen og kortet :D

Lenke til kommentar
Velkommen Fluesopp!

 

Nei, vi kan IKKE ha ender og andre ting! Det er en av de store reglene som vi har hatt fra starten.

 

Finn en and, gås, due e.l, men ingen mus. :)

 

Edit: Forøvrig kan jeg skryte av at jeg har kjøpt en Asus 22" og et finfint AMD 4870 kort i dag! :w00t:

Bra broder!!!

 

 

Regner med du har fra Sapphire... Da mangler du bare et kort til...

 

*kikke ned på min egen signatur og smile*

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hæ?

Gratulerer med skjermen og kortet :D

Takk, og fiksa den ja. Hehe. Man skal aldri være tvetydig alltid. :D

 

Brelett: Ja, jeg er veldig spent på hvordan dette blir. Jeg har aldri hatt et toppkort før. Alltid forrige generasjon eller eldre, men det var jo under 2000kr for det. :) Kan ikke ha flere da, pga min PSU er bare 500W. Det skal holde, men blir spennende å se om det faktisk gjør det. :S

Lenke til kommentar

Ser ut til at dere dominerte det laget, ja :D

 

Jeg er ute etter litt generelle meninger nå. Jeg driver og designer online-systemet til statistikkprogrammet, og lurer på hva dere tror kan være greit å ha med der.

 

Foreløbig ser det slik ut:

Online-systemet

 

Det som er inkludert nå er visning av hver enkeltpersons statistikk (med achievements og våpen), og en rekke ulike måter å vise frem og filtrere informasjonen på. I tillegg er det mulig å sammenligne to personers statistikk (som Steam Community, men her er fordelen at du kan sammenligne hvilke som helst personer, og ikke bare en annen med deg).

 

Videre har jeg tenkt å legge inn følgende (på engelsk, siden jeg nylig har diskutert det med en ivrig hjelper, og ikke gidder oversette alt):

 

The web page:

//TODO: Add a signature creator. What is useful in a signature? Most played class? "X% of all achievements"? Time played? Forum avatar or class image? Which personal records are the funniest?

//TODO: Group pages (for clans or just friend groups) (with total/best/average statistis; how to implement achievements? What more information is useful for clans? Clan signature with information on the players?)

//TODO: Create button: "Mark as farmed"/"Report farmer/Report possible farmer" (to be excluded from total statistics)

//TODO: Total statistics page; "We have x users with 348290865792 hours of playtime, etc", how many have obtained each of the achievements/weapons, most popular class, total class statistics, etc.

//TODO: A points system with rank? Farming players excluded.

//TODO: Moderator system. Players marked as farmers has to be confirmed by a moderator before being marked officially.

 

Er det noen her som har ytterligere ideer, eller kommentarer til mine ideer? Svar på noen av spørsmålene jeg stiller i de engelske notatene? Hva ville dere for eksempel verdsette i en signatur/presentasjonsbilde? Hva mener dere om klansiden jeg planlegger, og hva ville vært nyttig der?

 

Har tenkt å lage en lignende tråd på Steam-forumet senere, men vil komme litt lengre i utviklingsfasen først.

 

Håper dere vil hjelpe meg litt i mellomtiden :)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...