Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Håper dere vinner...Dere hadde fortjent den Alle lykke fra meg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Haha, anbefaler alle som er med i qa (kansje andre også) å lese starten på tråden, morsomt å se hvordan nivået har utviklet seg Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Denne tråden? Hvilket nivå tenker du på? Endret 28. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 I starten av tråden står det bare hvem som er med i klanen, at Maci vurderer å gi opp klanen og at vi spilte vår første pcw... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Denne tråden? Hvilket nivå tenker du på? Artig å se at alle var så jævli gira pga. en pcw Og at vi nå liksom skjenner hverandre mye bedre osv, bare les de 4 første sidene. Forresten, hadde nesten glemt at vi spillte mot wotr^ i highlandern, som forresten er en veldig kul måte å spille på Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vil minne om at vi kunne trenge en til medic Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jaha? Skulle likt og sett clones mot excello...Anyways, diablo III bli fett! Clones startet ikke å spille TF2 sammen før Januar, mens Excello har spilt lenge, dessuten høvlet de jo LOL-team, som er et bra 2.-div lag. De hadde kanskje ikke slått Excello, men de har hatt en voldsom utvikling, jeg tror de kunne klart seg bra i 2.div. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Saa utrolig kult at vi er blitt nominert! Wohoo! Jaha? Skulle likt og sett clones mot excello...Anyways, diablo III bli fett! Clones startet ikke å spille TF2 sammen før Januar, mens Excello har spilt lenge, dessuten høvlet de jo LOL-team, som er et bra 2.-div lag. De hadde kanskje ikke slått Excello, men de har hatt en voldsom utvikling, jeg tror de kunne klart seg bra i 2.div. Jeg kan bare si det igjen: "Clones-pink" er en gjeng som har spillt sammen i mange aar. De la seg i en divisjon som var mye lavere enn de skulle vaert for aa vinne. De fortjener ingen priser, bortsett fra the loser award. Eller dumbass award. Gaa paa nettsiden deres og se hvor lenge de har spilt, saa slutter du aa sympatisere med de. (amerikansk tastatur) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) (amerikansk tastatur) Du mener engelsk OS? Tastatur layouten har ingenting å si *pirke,pirke* Endret 29. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Egentlig jo, fordi leiz er i utlandet og der har de ikke tastatur med norsk layout, så han må skirve aa i stedet for å... *pikre,pirke* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 å det heter pirke...ike pikre "pirke mye pirke mye" haha Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Egentlig jo, fordi leiz er i utlandet og der har de ikke tastatur med norsk layout, så han må skirve aa i stedet for å...*pikre,pirke* Nei. Hadde han hatt norskt OS men engelsk kunne han trykt på ';[ så hadde æøå kommet opp. Jeg vet jeg har rett Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har svensk tastatur, og jeg skriver æøå uten problem, det er OSet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har svensk tastatur, og jeg skriver æøå uten problem, det er OSet Det hadde jeg og før mitt svenske G15 tok kvelden... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jaha? Kolles klard dåkk det? Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Grunnen til at det har "klikka" for meg de siste gangene vi har spilt skyldes nok at jeg har kjørt med litt for kraftig overklokking over litt for lang tid. Dette har nå i det siste vist seg i form av ustabillitet i ressurskrevende spill. Nå er alle bios-settingene satt tilbake til utgangspunktet så skal vi ikke se om ting ordner seg:) Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) http://www.wildgameinnovations.com/product...ack-attack.html "Quack ATTACK is a SWEET SMELLING, rising aroma that helps bring ducks and geese to your Hunting Area!" Som oss! En "søt" (ser ufarlig ut?) ting som lokker "ducks and geese" (dårligere lag?) til jaktområdet vårt (serveren?) [og knuser dem]. Endret 29. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Da har jeg oppretta en tråd på QA-forumet hvor vi skal prøve å få samlet tlf. nr. til folket i klanen. Dere må gå inn å legge inn deres nr. Tråden finner du her. Husk og logg inn først. Endret 29. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Egentlig jo, fordi leiz er i utlandet og der har de ikke tastatur med norsk layout, så han må skirve aa i stedet for å...*pikre,pirke* Nei. Hadde han hatt norskt OS men engelsk kunne han trykt på ';[ så hadde æøå kommet opp. Jeg vet jeg har rett Faktisk s[ er det ikke s[ enkelt skj;nner du. Dette er min bestemors pc, og det ligger faktisk ingen verkt;ylinje inne for spr[k. Dette er en s[nn h'mma pc. Det er s[nn billig hjemme pc, for gamle folk som virker [ ha en veldig spesiell versjon av XP p[ seg. Derfor m[ jeg inn i en meny og rote rundt for [ f[ endret spr[k. Det gidder jeg ikke. Da blir bestemor sur. Frister [ sette inn et ordentlig os, men skal la v're. EDIT: Fantastisk med innlegg 2000 og s[ absurd som det er! Wohoo! Endret 2. juli 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå