Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha? Skulle likt og sett clones mot excello...

Anyways, diablo III bli fett! :w00t:

Clones startet ikke å spille TF2 sammen før Januar, mens Excello har spilt lenge, dessuten høvlet de jo LOL-team, som er et bra 2.-div lag.

De hadde kanskje ikke slått Excello, men de har hatt en voldsom utvikling, jeg tror de kunne klart seg bra i 2.div.

Lenke til kommentar

Saa utrolig kult at vi er blitt nominert! Wohoo!

Jaha? Skulle likt og sett clones mot excello...

Anyways, diablo III bli fett! :w00t:

Clones startet ikke å spille TF2 sammen før Januar, mens Excello har spilt lenge, dessuten høvlet de jo LOL-team, som er et bra 2.-div lag.

De hadde kanskje ikke slått Excello, men de har hatt en voldsom utvikling, jeg tror de kunne klart seg bra i 2.div.

Jeg kan bare si det igjen: "Clones-pink" er en gjeng som har spillt sammen i mange aar. De la seg i en divisjon som var mye lavere enn de skulle vaert for aa vinne. De fortjener ingen priser, bortsett fra the loser award. Eller dumbass award. Gaa paa nettsiden deres og se hvor lenge de har spilt, saa slutter du aa sympatisere med de. (amerikansk tastatur)

Lenke til kommentar
Egentlig jo, fordi leiz er i utlandet og der har de ikke tastatur med norsk layout, så han må skirve aa i stedet for å...

*pikre,pirke*

;)

 

 

 

Nei. Hadde han hatt norskt OS men engelsk kunne han trykt på ';[ så hadde æøå kommet opp. Jeg vet jeg har rett

Lenke til kommentar

Grunnen til at det har "klikka" for meg de siste gangene vi har spilt skyldes nok at jeg har kjørt med litt for kraftig overklokking over litt for lang tid. Dette har nå i det siste vist seg i form av ustabillitet i ressurskrevende spill.

 

Nå er alle bios-settingene satt tilbake til utgangspunktet så skal vi ikke se om ting ordner seg:)

Lenke til kommentar
Egentlig jo, fordi leiz er i utlandet og der har de ikke tastatur med norsk layout, så han må skirve aa i stedet for å...

*pikre,pirke*

;)

Nei. Hadde han hatt norskt OS men engelsk kunne han trykt på ';[ så hadde æøå kommet opp. Jeg vet jeg har rett

Faktisk s[ er det ikke s[ enkelt skj;nner du. Dette er min bestemors pc, og det ligger faktisk ingen verkt;ylinje inne for spr[k. Dette er en s[nn h'mma pc. Det er s[nn billig hjemme pc, for gamle folk som virker [ ha en veldig spesiell versjon av XP p[ seg. Derfor m[ jeg inn i en meny og rote rundt for [ f[ endret spr[k. Det gidder jeg ikke. Da blir bestemor sur. :D Frister [ sette inn et ordentlig os, men skal la v're.

 

EDIT: Fantastisk med innlegg 2000 og s[ absurd som det er! Wohoo! :w00t:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...