Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Herlig, håper Leiz melder seg på i løpet av morgendagen. Alltid digg å spille med han :!: Skal endre posten nå før jeg legger meg Edit: Hvis det er flere som vil være med, si ifra her så skal jeg se på det i morgen. Må legge meg nå, skal på skole osv - Mac Endret 11. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skulle likt å blitt med, men det ser ut til at PCn min er blitt dårligere fra i fjor. Nå hakker det når jeg spiller TF2, uansett hva jeg gjør. Counter Strike: Source funker fint. Må ha meg ny PC snart. bah Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg blir med jeg, selvsagt! Veldig fin måte å øve oss på cup-spilling, sånn at vi kan bli med clanbase. Vil helst ikke joine noe der før vi er klare, siden man får masse minuspoeng ved tap. Kjipt å tape masse poeng før man har fått varma opp... Endret 11. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe.. Dere skulle bare visst hvor mye jeg savner å prate skit på ventrilo. Er jo 65% av moroa! Forresten... Hva i svarte betyr pcw? Er det samme som en Mix? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heheh, aner ikke hva en mix er, men PCW står for: Practise Clan War. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mix er noe annet en Pcw. Som vår gode venn, leiz her sier så står pcw for Practise Clan War, det er da at du spiller mot andre claner. På en mix derimot så finner du noen som vil være mde å bare spille en match, noe som blir litt useriøst til tider Skal adde deg leiz Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei. Jeg holder på å lager en (m)IRC channel. For at vi skal få boter osv. så må helts alle holde seg inne på @Quakenet #Quack_attack for noen timer. Hvis dere trenger hjelp så snakk med meg, eller se i den fine guiden til Jooakim som er i sticky her. - Mac Lenke til kommentar
realnils Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takket være leiz (Min helt <3) sin hjelp så er dataen min oppe og går igjen. Var bare noe småtteri med bios som han forklarte meg, så var det i orden. Så hvis det er noen dere skal skylde på for at at jeg er tilbake så får dere ta det med han! (helst utenfor forumets dører) Men jeg hiver meg med på den 6 on 6 cuppen du har mekka maci... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Gode nyheter Onlock, leiz er meg en genial kis Da har vi et fullt lag til cupen, hvis flere viser interesse så kan det hende av dere får til et lag til. Nå vi bare finne ut et fint tidspunkt å ha cuppen på, vi tar det på friends. Her er laget da Lineup til 6on6 cup Mr. Fiskum - [QA]Macisum Brass_monkey - [QA] Brass_monkey FF63 - [QA] FF63 Beges - [QA]Jardar Armitage2 - [QA] Leizureman Realnils - [QA] ONlock JFM - [QA] Brelett Endret 13. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Puh.. akkurat i tide tydeligvis. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da er IRC channel oppe å går. Dere ser det dere trenger på community siden vår. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som blir med å spille i dag? Er så klar for TF2 igjen asså! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når jeg tenker meg om så må vi vel ha et par step-ins. Så da er det ennda 2 plasser på "benken" ledig. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg (Brelett) vil være step-in. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Grattis, Onlock! Kom nettopp hjem fra landsbygda og slektsbesøk. Jævlig deilig med ei helg heelt uten pc, bare natur for en gangs skyld ^^ Men savna TF2, da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Natur, det som er utenfor døra? Den servern må jeg connecte en gang :!: Neida, jeg vil ikke ha status som usosial osv. så ja, jeg er ofte (en del ) ute med venner. Og Brelett, jeg har adda deg Btw, vil minne på dere at dere må skaffe dere mIRC av forskjellige grunner. Endret 13. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva gjør man når man har hatt (m)irc i 30 dager? Må man betale da? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ut i fra det jeg kunne se i Jooakim sin tråd så trengte du ikke en betale en dritt. Man kan visst bruke det så lenge man vil uten å betale noe. Så åpningvinduet er litt merkelig sånn sett. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Brodern har hatt det i 30dager må. Han vet ikke hva han skal gjøre... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 da må man vente i 2 sekunder før man kan gå inn. ikke noe problem! Har hatt det innstallert i flere år uten at jeg måtte betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå