Tore Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei. Nystartet Team Fortress 2 Clan.! Det som gikk galt sist (Qbad's Army) var at ingen stillte opp når vi skulle ha "gaming-kveld" og allt ble bare kaos. I denne clanen så skal vi bare ha folk som gidder å spille og gidder å stille opp når vi ønsker det. Ingen vil få fast plass med en gang, (Uten Macisum, Leizureman) vi vil prøve å spille i en stund med dere så får vi se om dere er aktive/gode nok til å være med. Gaming kvelder vil blir som fra før av på onsdager kl. 20:00 (dette kan byttes etter ønske) og da må de fleste stille opp, med mindre de har en god unnskylding. Vi håper da på å spille pcw's og kansje kan jeg melde oss på en ladder på ClanBase.com. Vi har et Ventilo-rom som vi vil bruke når vi spiller, så alle må såklart ha en god mic (ingen dårlig mic med ekko og skurrelyder). Clan Info Admin : Macisum, Leizureman, ONlock Startet : 30.November 2007 Medlemsgrense : 15stk Gamingkveld : Onsdager 20:00 --> Chatteverktøy : Ventrilo 2.1.4 ( server info på communityside ) Community site : http://steamcommunity.com/groups/q_a Påmelding til : ONlock Medlemsliste. 01.01.08 Steam navn = Forum navn: Masicum [QA] = Mr. Fiskum [QA|GB] Leizureman = armitage2 [QA|GB] ONlock = realnils [QA|GB] Andreas = Vrengtpolvott [QA] Brass_Monkey = Brass_Monkey [QA|GB] Jardar = Beges Svenningen [QA|GB] @ vt = Svenningen -=[TSI]=- Scorpionen [QA] = Scorpionen84 [QA] Gitguru = Ikke forum medlem.... Endret 1. januar 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg vil veldig gjerne bli med og spille med dere, spiller endel med Leizurman, er vel eneste av dere jeg har spilt med, enda =) vi kan jo spille litt.. noen aldersgrenser eller limits her da? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kult at du ble med svenningen, blir jævli kult når vi får i gang dette med de spillerne som spiller mest i GB. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 gleder meg =) skal spille litt nå snart tror jeg.. er på GB sin vt.. om dere vil ha meg på den andre, bare si ifra @ steam =) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er med hvis det ikke er aldersgrense.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Send meg en pm med info så får du kansje være med.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 noen med og spille senere i kveld? nå funker nette mitt. regner med jeg er på 6-7 og ut.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er ikke sikker på om jeg kan i kveld, ska prøve å få det til.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ill be there. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Onsdag... 20:00... Jeg kan ikke sitte så veldig lenge i kveld, men blir med en stund... Opp skumelt tidlig i morgen/natt.. Lenke til kommentar
Book Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 akk, hadde bare ventrilo vært min venn Bruker dere vent 3.01 server? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) 2.1.4 hilsen en som heller ikke er ventrilovenn... Edit: info lagt til første post BTW karar, beklager i gårkveld, ble sittende på en utrolig morsom server, så måtte jeg stikke kl.20:30, skulle sagt fra bedre. Endret 6. desember 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det PLASS!?!?!??! JEg er glad i TF 2, 18 år og har Mic Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Spilletid TF2 siste 14dagene = 0timer.? Men du har spillt mye medic da... Tror kanskje du skal få en tryout, om du har tengt å spille litt mere en 0timer fremover (eller spiller du under annen steam id?) .. its called a zoo.!! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sorry at jeg ikke hvar til stedet under gaming-kvelden, jobba på spreng for og få til nettet.. vi har 5pcer i hus, og bare 1 med nett av gangen.. xD det er helt fucka nå.. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Saken er at jeg ikke gidder spille pub. no mer. Er rett og slett lei av folk som ikke gidder å sammarbeide. Det er saken. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 vet ikke om jeg kan spille på onsdag skal prøve, men skal ha prøvemuntlig i 3dager blir mye stress + vi har problemer med nettet for tiden, funker bare hos 1 av gangen og vi er 4stk som skal dele liksom Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei, Jeg er gjerne med på å spille litt TF2 iblant, spiller når jeg kan og orker. Kan dog ikke binde meg til å spille x-antall timer per dag/uke dog. Til nå har jeg vel kanskje 35-40 timer in-game. Ikke så mye med andre ord. Spiller mest Pyro, engineer og medic. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei gutter, Det har vært koselig og spille i klan med dere... men ettersom jeg aldri har tid til kamper og spiller lite, så tror jeg at jeg trekker meg tilbake.. =) Jeg kan godt være en mulig reserve om dere vil, men siden jeg har klan i wc3(dota) og på xbox360 så tror jeg at jeg må velge vekk en, da tar jeg tf2.. siden det spiller jeg minst, sorry gutter... Håper fortsatt dere vil spille med meg Koselig vi har hatt det spesielt Leizur xD =) -Svenning Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vet ikke om jeg gidder dette, blir for useriøst. Jeg kan ikke si at jeg har vært noe særiøs sjæl da så jeg får som jeg fortjener det. Give a call on friends hvis det blir noe ordning på kaoset Leiz, så blir jeg gjærne med. Men hvis det er noen som har meg på friends lista, og som vil spille litt så er jeg sikkert med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå