ticsyboy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hei! jeg vil lage en musikk "video" med bare et bilde i bakgrunnen, mp3 formatet skal være i 320kbps. hva slags progra er best? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 trenger du noe som er så avansert da? du kan jo lett gjøre det i windows movie maker. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 trenger du noe som er så avansert da? du kan jo lett gjøre det i windows movie maker. Blir det bra kvalitet da? :S Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 du får jo ikke bilde i MP3 formatet da..? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hei! jeg vil lage en musikk "video" med bare et bilde i bakgrunnen, mp3 formatet skal være i 320kbps. hva slags progra er best? Hva skal du bruke dette til da? Hvis det kun er et bilde med musikk???? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Blir det bra kvalitet da? :SDet blir vel ikke noe særlig dårligere enn andre steder regner jeg med...Har iallfall brukt movie maker noen ganger selv, og det har funka fett det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå