Gjest Arveen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei. Trenger en god skriver som skal brukes til utskrift av teknsike tegninger fra AutoCAD, Solid Edge etc. Da med A3 og A4 format. Den må ha grei nok kvalitet på utskriftene, å må ikke koste mere en 5-6 tusen. Kan noen tipse meg? EDIT: Har vista vist det skulle bety noe. Endret 30. november 2007 av Arveen Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for alle de gode tipsene folkens. Det setter jeg virkelig pris på Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er egentlig det samme, bare den ikke koster mere en prisen jeg oppga Takk for svaret Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er nok blekk som er aktuelt hvis en skal ha utskrift i A3 og samtidig ha et levelig prisnivå. Jeg ville sett på HP sine skrivere da de som oftest er gode på tynne streker og linjer som finnes på f.eks. tekniske tegninger. Hva med HP Deskjet 9800? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå