Gå til innhold

[løst]Bruker linket til suspekt side

Anbefalte innlegg

Jeg satt i går og leste en tråd her på forumet. Der hadde en bruker som jeg ikke husker navnet på (var registrert i forgårs, hadde 4 poster) lagt ut en link til noe jeg trodde hadde med tråden å gjøre. [Link fjernet av moderator] Dette er siden han linket til. Det er en msn "hack" som visstnok skal la deg se webcamen til noen andre uten at de vet det. Jeg lastet selfølgelig ikke ned noe. Jeg syntes dette var rart, og gikk ut fra siden. Jeg oppdaterte posten (refresh) og der var inlegget hannes borte. Mystisk?

Jeg synes dette var rart og vil derfor rapportere dette til noen som har peiling på slikt. Jeg går ut fra at denne siden ikke er vennligsinnet.

Noen andre som har opplevd noe slikt?

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget hans ble nok antagelig slettet av en moderator som leste tråden ja. Og som phax sier: Dersom en link er suspekt bør man ikke poste den. Man kan eventuelt rapportere posten det gjelder...

Dette var en spambruker ja, og linkene var til trojanere. Så definitivt ikke noe man ønsker å installere. Brukeren og postene hans ble hevet ut i går.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Innlegget hans ble nok antagelig slettet av en moderator som leste tråden ja. Og som phax sier: Dersom en link er suspekt bør man ikke poste den. Man kan eventuelt rapportere posten det gjelder...

Dette var en spambruker ja, og linkene var til trojanere. Så definitivt ikke noe man ønsker å installere. Brukeren og postene hans ble hevet ut i går.

Geir :)

Beklager dette, skal ikke gjenta seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...