Gå til innhold

DNS problem via trådløs.

CebteR

Anbefalte innlegg

Hei. satte i dag opp min router i PC-en og kommer fint på internett. Men problemet er det at når jeg skal på internett på ps3'n , så kommer jeg ikke inn . Det kommer succseed på Obatin IP og Internet Conection, men når jeg f.eks skal oppdatere eller gå på internett kommer det: an error occored while trying to connect to the internet. Please cheach your DNS settings, eller noe sånt.

Og noen ganger kommer det også failed på Obatain IP og Internet conection.

Noen som er kjent med problemet og vet hvordan man fikser det? Takker for svar :)

Endret av cebter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også noe feil med noe DNS greier på min playstation3 så jeg kommer ikke inn på playstation network "Playstation network har utløpt" så kom det en annen gang noe med DNS greier på pc. at det var noe feil, så da tenker jeg det er noe sånt! Men er lei av å ikke kunne være på network

Lenke til kommentar

eg trur dette er ruteren sin feil og ikkje ps3...

eg har aldri hatt problem med og få min ps3 på nett..eg har fått dei meldingane der før, men då har det vore sony som har hatt problem eller min internett leverandør...

prøv og åpne nokre porter på ruteren som er til PSN...portene til psn finnes på wikipedia...

e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...