^fmj Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det gjorde hun, enn så lenge. Etter hva jeg har lest så snakker hun med Marit ved jevne mellomrom. Vi kan godt spleise . ^^ NRK har dessverre ikke så mye og det kosta 1k pr. time med tape. Det kunne jeg betalt for OL-finalen i 1996 (den beste handballkampen som jeg har sett rent prestasjonsmessig, jeg var så sikker på at Sør-Korea skulle vinne ), men de hadde bare litt klipp. Endret 4. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Der kom de første bombene: 31 - 31 - Russland - Brasil 26 - 26 - Spania - Ungarn Croatia burde tatt Frankrike, kjekt med dommere i ryggen. Croatia rota også enormt til tider, Frankrike viser at de er fryktelig dårlig når ting ikke fungerer, mange av de nye holder et mye lavere nivå enn veteranene. 3 seire til Afrika i dag, veldig moro! Romania roter også veldig mot Polen, de har helt klart mer inne, tynn stall så jeg tviler på at det holder til noe mer enn semifinale, de blir nok fryktelig kjørt etterhvert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Veldig overraskende med Russland og Brasil.. Vi skal spille med Russland på, hmm, var det Lørdag? Det er jo nå det begynner, mellomspillet! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Lørdag ja. Jeg mimret i sted, tapte ol-semien i 2000 på nytt, ikke noe moro. Endret 5. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Makedonia, easy peasy om ting fungerer, kan bli jevnt hvis de roter det til. Makedonia har en ypperlig første sekser, Radulovic er verdensklasse. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Omg... Han der russiske treneren. Jeg må nesten le litt av han. "Din forpulte merr, gi fra deg ballen!!! " Edit: " Endret 6. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Synd Russland ikke tapte i dag, det kunne gått hvis de andre ikke hadde somla vekk ballen. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) DE tapte jo med 5 mål?! edit: altså russland vant med 5 mål Endret 6. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, men Russland leda bare med 2 mål en periode der på slutten. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ANGOLAAAAAAAAAAAAAA, så jævlig deilig, de kommer tilbake fra -7. Helt utrolig og så vanvittig moro. At det er Frankrike de slår gjør alt dobbelt så bra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Tipper +8 til Norge (til pause) Endret 6. desember 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Helt utrolig og så vanvittig moro. At det er Frankrike de slår gjør alt dobbelt så bra. Enig, kjempegøy! Det er nå moroa har begynt, håper Nyberg begynner skyte og at vi slutter å sprette ballen hver gang vi får den når vi kan komme i fart og skyte på mål. Ed: Æsj, så jævlig kjipt at Sulland tråkket over. En av de få som faktisk skyter bakfra. Håper det ikke er så ille og at hun kommer tilbake. Endret 6. desember 2007 av Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Halve troppen møtte pressen på fridagen. Bilder med lyd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dette var moro! Fryktelig spill i første omgang i etablert angrep, men en fin andreomgang. Fortsatt mye å plukke på, men det var deilig å slå Russland. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jentene la selv taktikken foran denne kampen, og et av poengene deres var at de skulle brette ut spillet i angrep. Vi så lite til det før pause, men også dette ble bedre etter hvert. Dette er en av grunnene til at jeg mener Marit Breivik er en dyktig leder. Hun har evnen til å slippe alle til, og får dermed øket kreativiteten innad, samt sementert eierskapet til oppgavene i hele gruppen. Link Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen som har hørt noe om Camilla Thorsen? Er hun skadet eller ble hun ikke tatt ut? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hun var tatt ut i bruttotroppen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Norge har fortsatt ikke tapt en tellende kamp på over to år, siden VM i Russland. Kan jo ikke bli mer imponerende. Ed: Link Endret 10. desember 2007 av Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Jah, det fårn si... Bra dette var denne kampen og ikke (forhåpentligvis) torsdagskampen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå