Zungam Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei.. Jeg har en ibm thinkpad t41 laptop, type 2373. Har seg slik at PC-en ikke vil starte opp....bare vifta går på, men ikke skjerm eller dvd spiller... Etter å ha snakket med en ibm representant så sa han at det var hovedkortet på laptopen som var defekt... Dette ville koste ca.4-5000 kr å reparere i og med at garantien gikk ut i mai i år... Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre selv med denne PC-en...skifte ut delen selv eller om noen vet om et verksted som ikke er så dyr for reparasjonen... Tips anyone? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En kamerat skal kjøpe nye pc deler nå. Han trenger hovedkort, prosessor, og ram. Han har ett 6600gt skjermkort fra før. Han har et budsjett på 3k. Er det mulig å få en pc som er god til denne prisen? Han skal spille på den. Skjermkort kjøper han senere. For en så dyr reperasjon ville jeg heller ha brukt pengene til en ny maskin som er kraftigere:) Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei.. Jeg har en ibm thinkpad t41 laptop, type 2373. Har seg slik at PC-en ikke vil starte opp....bare vifta går på, men ikke skjerm eller dvd spiller... Etter å ha snakket med en ibm representant så sa han at det var hovedkortet på laptopen som var defekt... Dette ville koste ca.4-5000 kr å reparere i og med at garantien gikk ut i mai i år... Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre selv med denne PC-en...skifte ut delen selv eller om noen vet om et verksted som ikke er så dyr for reparasjonen... Tips anyone? Hva med reklamasjon? Er PC-en din under 5 år gammel, kan du kreve den reparert.. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hei.. Jeg har en ibm thinkpad t41 laptop, type 2373. Har seg slik at PC-en ikke vil starte opp....bare vifta går på, men ikke skjerm eller dvd spiller... Etter å ha snakket med en ibm representant så sa han at det var hovedkortet på laptopen som var defekt... Dette ville koste ca.4-5000 kr å reparere i og med at garantien gikk ut i mai i år... Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre selv med denne PC-en...skifte ut delen selv eller om noen vet om et verksted som ikke er så dyr for reparasjonen... Tips anyone? Hva med reklamasjon? Er PC-en din under 5 år gammel, kan du kreve den reparert.. Tror ikke jeg kan bruke reklamasjon....PC-en er faktiskt under 5 år gammel, men jeg har selfølgelig ikke kvittering+ husker ikke hvor PC-en ble kjøpt....ringte derfor Ibm, men garantien gikk ut for noen mnd siden...da hadde garantien vært i 3 år..typisk at dette skjedde nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå