Piratpjokken Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg må nesten bare si litt ifra her, fordi her en dag ble jeg faktisk vekket av en av naboene mine, som bor 20 meter borti en gang her.. Jeg er en som sover meget, meget, meget tungt. Men han vekkte meg altså med 2 stykk Proson Stratego 212 RR + en bass som jeg ikke vet hva er for noe. Tror den er 12" da. Det var bare litt underlig at det skjedde Men jeg begynte faktisk et øyeblikk å undre på om jeg skulle kjøpe nesten samme greia, så jeg får råd til PS3. Men som sagt, jeg må få dratt meg ut til Ålesund som er nærmeste plassen der de har noe slags hifi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Om det ikkje er nevnt før, du treng ikkje eit dyrt CW-anlegg for å lage høg lyd. Med nok volum kan sjølv det billigaste utstyret lage nok støy (eg synest det er støy) til at andre høyrer det. Ikkje for å være frekk, men det verkar ganske dumt å velge anlegg ut frå kva du høyrer frå nabohuset. Endret 3. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Zeph.. Nå begynner jeg å lure her altså. Jeg brukte det som en.. Metafor, kan vi si. Et eksempel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Dali Concept 10 tror jeg er ett god valg å høre på også. Da for du mye volum og relativt god lyd. Evt en mindre i Concept serien. Endret 4. februar 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå