superinvestoren Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 God dag, Jeg har en slik "x-box", versjon 360. Ihugget FIFA-spiller som jeg er, måtte jeg nok en gang se meg skuffet over at den ringen blinket rødt. Den ellers så lite brukte boksen ville ikke starte. Jeg kommer inn på spillet en gang i skuddåret, men det henger seg fort. Når jeg så skal slå den på igjen, blinker den ringen rødt på tre av fire steder. Hva kan jeg gjøre for å få den til å fungere igjen? Mvh. Opprørt FIFA-konge, også kjent som Godseieren. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare å ringe kundeservice til Microsoft så hjelper dem deg Eller du kan prøve håndkletrikset Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hva går det trikset ut på? Den fungerer igjen nå, men helt sikkert bare for noen minutter. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva går det trikset ut på?Den fungerer igjen nå, men helt sikkert bare for noen minutter. Du lar Xbox 360 stå på og ta og pakk den inn med håndkler Men er nok best att du ringer Kundeservice ja.... Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hørtes spennende ut. Hvilke håndklær anbefaler du? Fra Ralph Lauren eller Gant? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du ringer support og forklarer at det er Fifa-kongen som ringer, sender de sikkert en ny på dagen. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hvis du ringer support og forklarer at det er Fifa-kongen som ringer, sender de sikkert en ny på dagen. Ja, det har jeg fått erfare før. Fikk faktisk de to foregående spillene i posten, helt uten videre, fra Microsoft Konge er kult. Mvh. Kongen Endret 30. november 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor mange lys er det som blinker? 1 - 2 - 3 - 4? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Vi snakker tre stykk. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vi snakker tre stykk. Det er vel hardwarefeil, da må du nok ring MS og bestille likboks. Koster deg ikke en krone, men du blir uten konsoll noen uker. Du kan evt prøve det berømte håndkletrikset, men vil påstå at det bare utsetter problemet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Finnes en tråd om emnet her. Der burde det vel finnes informasjon og erfaringer. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg