aleks2 Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Heisann! Jeg har en Memorex 12x10x32 brenner, hvor jeg tidligere brukte easy cd creator (standard prog. vare) noe som fungerte helt fint. Nå har jeg fått meg et nytt brenneprogram NTI cd meaker pro. Etter at jeg installerte dette får jeg feilmelding "No supported CD-r or CD-rw drive detected" når jeg starter opp brenne programmvaren min. Noen som vet hvordan jeg kan få tukt på dette problemet?? [ Denne Melding var redigert av: aleks på 2002-01-06 16:22 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Nå har jeg ikke prøvd dette programmet, men jeg ville anta at det er noe slikt: Finn properties, så velger du vilken stajsonsbokstav brenneren er på (E)? Properties ligger antakeligvis i file eller tools :smile: Lenke til kommentar
aleks2 Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Har prøvd d meste uten de helt store resultatene.. D kan kanskje være at programmet ik støtter brenneren min?? *hmmm* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå