Gå til innhold

boss problemer i Umbrella Chronicles

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet er ikke skummet direkte enda, litt cripy, mest stress, når du er omringet av 10 zombies eller du møter en boss du ikke greier.

spillet er veldig tøft, men syns det er vansklig, spiller på easy og sleit med første boss.

grafikken er god, en del bedre enn RE4, lyden er digg og er gøy å skyte zombies.

man kan oppgradere våpene sine, så du kan bære mer ammo, skader mer osv.

MP5 er bra på bosser og mange lette fiender, hagla dreper det meste på et skudd på point blank range.

Lenke til kommentar
spillet er ikke skummet direkte enda, litt cripy, mest stress, når du er omringet av 10 zombies eller du møter en boss du ikke greier.

spillet er veldig tøft, men syns det er vansklig, spiller på easy og sleit med første boss.

grafikken er god, en del bedre enn RE4, lyden er digg og er gøy å skyte zombies.

man kan oppgradere våpene sine, så du kan bære mer ammo, skader mer osv.

MP5 er bra på bosser og mange lette fiender, hagla dreper det meste på et skudd på point blank range.

Nice - gleder meg til å spille ettehvert i et mørkt rom med høy lyd :ph34r:

Hvordan er det med ammo? Sett i forhold til RE 4?

Lenke til kommentar

pistol har evig ammo, men er bare brukbar så lenge det er 3 eller færre fiender, så fort det blir flere MÅ du ha et bedre våpen

hagla hadde jeg bare 30 skudd til etter å ha spart opp ammo hele første brett, MP5 fikk jeg 700skudd til på andre brett og du bruker MASSE ammo med det, men så er det også et must når du møter mange fiender.

sitter fast selv på andre brett nå, blir angrepet av horder med hvite zombie aper

Lenke til kommentar

greide brettet, og det er helt klart litt takktikk inni bilde,

man kan på en måte enten velge vansklig brett, men lettere boss, ved å bruke pistol mye i brettet og spare kraftigere saker til bossen, eller man kan bruke kraftigere saker på brettet og bare så igjen med pistol mot bossen, hvordan man skal greie bossen da vet jeg ikke.

jeg greide såvitt både første og andre bossen med MP5 og hagle, hadde aldri greid med bare pistol.

Lenke til kommentar
Hva kan man låse opp når man går gjennom det? Nye våpen, nye folk og sånt? Hva med nye kostymer til folkene, som i de gamle Resi spillene? Jeg digga å spille gjennom Resi 3 som hun dama fra Dino Crisis, siden jeg spilte det ganske ofte på den tidne. :D

Ja det hadde vært fint i RE U.

RE4 når Ashley fikk "fiine" klær :dribble:

Lenke til kommentar

Jaha, jeg og dama spilte det sammen, starta på første og jobba vår vei til siste i racoon city. Vi skippa sideoppdraga med wesker siden det kun kunne være 1player der.

oppdraget tok oss 3timer.

Eller fortsetter spillet etter rulleteksten kanskje?

Det er sikkert masse gameplay og ting og finne, og andre veier og gå.

Men Hovedspillet fra start til finish tar ikke lang tid. Selv gamespots ryan davis sa det tok han 3-4 timer og komme igjennom i sin review.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...