spøkelset Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så gjennom Photoshop delen av forumet på bilforum.no og må si meg ganske imponert over hvor mye kult man kan få til ved hjelp av et program. Kunne godt tenkt meg å prøve meg på dette selv. Er det noen gratisprogrammer tilgjengelig som har noen av de samme funksjonene som Photoshop tilgjengelig? Photoshop er jo ganske dyrt og det hadde vært kjekkt å få testet noe tilsvarende før jeg evt. kjøper det. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 GIMP er gratis og sikkert ok å bruke. Aldri testa det selv, men alle opensource-freaksa skryter mye av det. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 GIMP er gratis og sikkert ok å bruke.Aldri testa det selv, men alle opensource-freaksa skryter mye av det. Lasta det ned nå og testa det Fikk til å utføre noen enkle operasjoner, men skulle hatt en guide eller noe som tar for seg sentrale ting. Noen som vet om en? Helst på norsk Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 GIMP er gratis og sikkert ok å bruke.Aldri testa det selv, men alle opensource-freaksa skryter mye av det. Lasta det ned nå og testa det Fikk til å utføre noen enkle operasjoner, men skulle hatt en guide eller noe som tar for seg sentrale ting. Noen som vet om en? Helst på norsk Google er ofte en god start Lenke til kommentar
slideface Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 prøvde å laste ned det der jeg også. fikk til noe, men kjønner ikke alt helt enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå