Gå til innhold

Jeff fikk sparken hos Gamespot, etter Kane and Lynch´s 6/10!

SAS1984

Anbefalte innlegg

Den velkjente anmelderen Jeff Gertsman hos Gamespot, fikk sparken fra det store spill og anmeldelses selskapet Gamespot, etter at han ga spillet Kane and Lynch karakteren 6 av 10.

Årsaken til dette, er at Eidios (Utgiverene av Kane and Lynch), så seg svært misfornøyd med karakteren Jeff ga spillet deres, og herved truer med å trekke en stor annonse kampanje for spillet, hos Gamespot, som følge av den middelmådige karakteren.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/kan...amp;pid=934403#

Gamespot har også trukket tilbake Video anmeldelsen av spillet, som lå inne på siden deres.

Om dette faktisk er en realitet, så sank nettopp både Eidos og Gamespot dypt, i mine øyne.

Karakteren 6/10 som Jeff ga virker å ligge på sånn ca. Samme nivå med hva andre anmeldere har gitt det samme spillet.

Kan ikke si at jeg alltid er enig i Jeff sine anmeldelser, men jeg respekterer at det er hans subjektive mening om spillet, og derfor trekker en konklusjon bassert på det.

Nå har jeg ikke prøvd Kane and Lynch selv, så jeg kan ikke uttale meg om det, men ut ifra diverse anmeldere (Også inkludert Gamespot), virker det som et temmelig svakt spill.

Det har vel alltid ligget i kortene at sider som IGN og Gamespot har vært i lommene til diverse gigantselskaper, men at det nå skulle bli så åpentlys, er inget annet enn skremmende.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...