Gloms Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har formatert og hakke no brenne program. Noen som vet om no bra brenneprogram jeg kan bruke? Brukte nero før, men finner det ikke nå. Har ikke lyst til å betale noe for det.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 http://cdburnerxp.se/ Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Så på det, men det trengte en annen fil som jeg ikke fikk instalert.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Express Burn : http://www.nch.com.au/burn/index.html?ref=...k&ref2=burn lykke til Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så på det, men det trengte en annen fil som jeg ikke fikk instalert.. ?????? Dersom du skal bruke WMA filer, og ikke har WMP9 eller nyere, må man installere et ekstra program. Bruker du ikke WMA, eller har nyere WMP, trenger duikke å installere noe ekstra. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Veit ikkje om det var dette Gloms tenkte på, men ein må installere .NET for å bruke CDBurnerXP, om ein ikkje har det frå før. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ashampoo Burning Studio Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har no program som kan brenne MP3 filer? er veldig fint når man skal brenne cd til å høre på i bilen og sånn. Lasta ned alle programmene dere har foreslått, men har ikke funnet noe sånt i noen av de.. (si fra hvis jeg tar feil) Brukte nero før, og var vedig fornøyd med det, men finner det ikke igjen noe sted på nettet. Der kunne man velge burn CD og så burn MP3 cd. Da kunne man dra vanlige filer over og nero gjorde de om til MP3 sånn at man fikk plass til 200-300 sanger på en 700mb cd. Noen som har et program som har samme funsjon? eller vet hvor jeg kan få tak i nero gratis? Lenke til kommentar
reor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du tar nok feil serru for med ashampoo kan du brenne det meste! Foreslår at du sjekker digi.no og "juvelene" der. De har det meste og stort sett det beste. Lykke til! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg vil helt klart anbefale Infrerecorder. Open source og helt gratis Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har no program som kan brenne MP3 filer? er veldig fint når man skal brenne cd til å høre på i bilen og sånn. Lasta ned alle programmene dere har foreslått, men har ikke funnet noe sånt i noen av de.. (si fra hvis jeg tar feil) Da har du ikke åpnet programmet. Ashampoo Burning Studio kan brenne MP3-CD-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå