sondre_staven Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei! Har da kommet til det punkt hvor jeg ser meg rimelig lei at jeg ikke klarer å "holde følge" med venner på spillfronten. Sitter med en pc som jeg kjøpte ferdig fra Datakjeden(komplett) i Trondheim for ca. 4 år siden. Har dessverre ikke allverden til peiling på pc, men har lyst til å gjøre det billigst mulig ettersom det nå er juletider og dessverre litt ekstra utgifter:S Her er noe av det som sitter i PC-en i dag: -Radeon 9800 series 128 mb -AMD Athlon64 processor 3000+ 2.01 GHz, 512 MB RAM -Crucial pc3200 DDR-DIMM 512 MB -MSI K8N NEO Platinum edition s754 nforce3 250 GB Bruker denne på spill som WC3, CS, Team fortress 2 osv.. Slike spill, har funket greit på WC3 og CS, men når jeg her om dagen bestemte meg for å investere i Team fortress 2, får jeg bare error, og jeg bynner å bli smålei av at PC-en en rimelig treg hele tiden generelt. Har som sagt ikke tenkt å bruke mye penger, men folk kan gjerne komme med forslag på hva jeg kan/bør/skal bytte ut og mot hva, eventuelt en helt ny billig pc et sted. Takker enormt for gode og saklige svar. Mvh. Sondre Edit: Kan dette feks være alternativer? (er dette greie spillpcer?) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343807 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342112 Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 de ser greie ut, men det er mye billigere å bygge selv Du får mer for pengene da Lenke til kommentar
sondre_staven Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 de ser greie ut, men det er mye billigere å bygge selv Du får mer for pengene da hmm, har ikke allverdens til peiling, men kanskje jeg skal prøve det! Vil da gjerne ha en pc som hovedsaklig går til spilling, må ikke overskride 7000-8000, har tastatur,høytalere,mus og Windows xp fra før. Kom med forslag, har seriøst veldig lite peiling!=p Lenke til kommentar
kalg Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Her er ett greit oppsett basert på anbefalingene til WWW.HW.NO i den prisklassen du beskriver Edit: skal funke nå Endret 30. november 2007 av kalg Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 du må gjøre lista lesbar for alle Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Her er ett greit oppsett basert på anbefalingene til WWW.HW.NO i den prisklassen du beskriver du har ikke "delt" den.. EDIT: laffuz var før meg Endret 30. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil anbefale denne her den er god esse Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Vil anbefale denne her den er god esse bra oppsett til god pris laffuz men vil nok anbefale dobbelkjerne med høgre frekvens enn 2.4GHz(som Q6600 har), den vil prestere bedre i spill som du skal bruke PC-en din til. Med mindre du har planar om å brenne meir enn 1 cd/dvd om gangen? EDIT: Leif wore here Endret 30. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
kvase Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 rimlig å greit https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54654 bytt det du ikke ønsker eller fjern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå