FXDC Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har begynt å planlegge innkjøp til en ny maskin som skal vannkjøles . Har vært i kontakt med Microplex anngående fulltower i aluminium som er ferdig forberedt for trippelradiator . Dette kommer antageligvis på nyåret så da er den i box får jeg håpe . Mener å ha funnet ut hva jeg vil ha, men jeg er ikke sikker på vannblokkene til 8800GT i SLI. Hvilke blokker er det som anbefales ? Jeg vil gjerne vannkjøle minne på skjermkortene også. Finnes det løsninger på dette eller er dette ting som kommer da 8800GT er forholdsvis nytt ? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) koolance har nettopp fått inn blokker. Disse er lagt med 21karat gull slik at du slipper å tenke på korrosjon. Siden gull ikke korroderer. Dog mister du et par grader men slik som jeg ser det så er det vert det. Koolance er pr i dag mener jeg de som har best kvalitet over vannkjølingsproduktene sine. http://www.koolance.com Endret 30. november 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for tipset , de blokkene så jo fine ut Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men husk på å kjøpe nozzels hos dem. Vanlige nipler har for lange gjenger. Slik at du vil ikke få flow i systemet hvis du skru de helt inn. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) EK har kommet med en heldekkende for 8800GT som er SLI-vennlig: www.ekwaterblocks.com Samme har AquaComputer, og de har med kobber og ståltopp! Endret 2. desember 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Microplex fikk nettopp inn AC sine nye kjølere. Kobberbunn, stållokk og 1/4" gjenger, virker bra. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23400 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ut som om en slik finner veien inn i boksen min, ja! Må bare finne en åpning i budsjettet.. Det som er fint med dette kortet er at det faktisk er et edruelig støynivå som standard Så jeg har ikke veldig dårlig tid, egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå