Ba_ka Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har nettopp kjøpt en bærbarpc med Vista Home Premium. Problemet her er at i sikkerhetssentere så finner den ikke innstalert virus program som er Norman Virus Control. Har vore på Norman sin side og lastet ned den nueste versjonen som skal støtte Vista(ver. 5.90). Sikkerhetssentere sier også at Windows Defender ikkje er aktivert, men det er det. Defender er oppe og går. Har sjekket at service til sikkerhetssentere står på Automatic(forsinket) og service til Windows Defender står også på Automatic. I sikkerhetssentere så har eg sett valget til å Overvåke selv på begge for å sleppe den røde varseltrekanten. Da har vel ikkje så masse så sei så lenge eg passer på at programmene kjører og er oppdatert men eg lurte på om nåken som veit korfor denne sikkerhetssentere ikke klarer å overvåke desse programmene. Testet med å innstallere AVG antivirus som eg veit sikkerhetssentere skal oppdage da er har gjort det på andre Vista maskiner men fekk feil at sikkerhetssentere ikkje fant det heller. Håper noen har en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Ba_ka Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Fant løsningen selv. Sikkerhetssentere er nå oppe og funker normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå