Gå til innhold

Battlefield: Vietnam - er det forsatt liv der?

Anbefalte innlegg

Ok, uansett hvor bra de andre Battlefield spillene er så tenker jeg ALLTID tilbake til Vietnam spillet. Har aldri hatt det så moro i et FPS før. Musikken, kartene, våpene. Ja alt var rett og slett perfekt.

Alle disse nye FPS er mye forkus på grafikk, mens på BF:V var det svært tydelig at utviklerene hadde det morro å lage den.

Lurte på om noen spiller den forsatt og om det er enda bra med aktivitet der? Jeg vurderer å grave i boden for å finne den og reinstallere spillet.

Eller mulig en gjeng her vil bli med? Og vi kan ordne opp en spille tid?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh jaha. Pointet med at jeg postet i PC Spill er fordi jeg ville nå ut til andre enn de typiske Battlefield spillerene. Jeg regner med at de spiller den enda, men jeg ville mulig ordne til mer folk som ikke spiller den til vanlig og tenkte "å ja, det hadde vært morro å spille igjen!" type ting....

Takk for å "drepe" emnen....

Lenke til kommentar

Kan ikke si heg er aktiv online her, men det hender jeg og kompisene drar det frem på et og annet LAN for å ta en liten helikopterkrig. :cool:

Det er ingenting som å cruise over bakketoppen med et Huey Gunshio med Ride of the Valkyrie dundrende over høyttalerene for så å plante en missil i skallen på nærmeste fiende. Åh jess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...