AvidGamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ok, uansett hvor bra de andre Battlefield spillene er så tenker jeg ALLTID tilbake til Vietnam spillet. Har aldri hatt det så moro i et FPS før. Musikken, kartene, våpene. Ja alt var rett og slett perfekt. Alle disse nye FPS er mye forkus på grafikk, mens på BF:V var det svært tydelig at utviklerene hadde det morro å lage den. Lurte på om noen spiller den forsatt og om det er enda bra med aktivitet der? Jeg vurderer å grave i boden for å finne den og reinstallere spillet. Eller mulig en gjeng her vil bli med? Og vi kan ordne opp en spille tid? Endret 30. november 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flyttes til Battlefield. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Eh jaha. Pointet med at jeg postet i PC Spill er fordi jeg ville nå ut til andre enn de typiske Battlefield spillerene. Jeg regner med at de spiller den enda, men jeg ville mulig ordne til mer folk som ikke spiller den til vanlig og tenkte "å ja, det hadde vært morro å spille igjen!" type ting.... Takk for å "drepe" emnen.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du skal få med deg folk til å spille så ville jeg enten postet tråden her eller på Guild og Clan forumet.. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja jeg spiller dety og synes det er et av de beste BF-spillene fordi at man kan ha på radio Det bruker å hvære 300-700 spillere pålo9gget på Vietnam litt lite :/ Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kan ikke si heg er aktiv online her, men det hender jeg og kompisene drar det frem på et og annet LAN for å ta en liten helikopterkrig. Det er ingenting som å cruise over bakketoppen med et Huey Gunshio med Ride of the Valkyrie dundrende over høyttalerene for så å plante en missil i skallen på nærmeste fiende. Åh jess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå