DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg får ikke logget inn på wow er det noen som kan hjelpe meg? det som skjer et at jeg skriver inn Log info så kommer det connecting så plutselig skjer det ikke noe mere og det kommer unable to connect... =S har ingen firewall på PC-en heller:( Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Er det ingen som har en ide hva jeg kan gjøre får og få det til og funke igjen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Accounten er nok hacket. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er det ingen som har en ide hva jeg kan gjøre får og få det til og funke igjen prøve å restart routern? eller sjekke tp kabeln om den er deffekt? Endret 30. november 2007 av Tuffey Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Accounten er nok hacket. Nei det tviler jeg veldig på... Det som er problemet er at den vil ikke reagere selv når jeg skrev feil passord får og få opp den dere feil passord teksten kom det bare unabel to connect... :/ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Får du logget inn på account-sidene på WoW-Europe.com a? Hvis du får til det, så er det vel bare linja di som kødder. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Får du logget inn på account-sidene på WoW-Europe.com a?Hvis du får til det, så er det vel bare linja di som kødder. men hvorfor virker msn / ventrilo / og så og si alt anna da ? og ja får logget meg inn på wow-europe gjorde det når jeg bitcha med tech suport der:S Prøver og gjøre en blizzard repair bare får og sjekke filene men vet ikke:/ Endret 30. november 2007 av DaXoN Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 ok jeg stresser litt nå :/ altså hva kan problemet være? jeg har prøvd og bruke blizzard repair men den fant ingen ting jeg har jo nett :/ og det er ingen branmur på denne PC-en :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 bare vent en stund så virker det nok igjenn senere. Har hatt det samme selv før men er bare og vente. prøv igjenn senere i dag eller noe. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 bare vent en stund så virker det nok igjenn senere.Har hatt det samme selv før men er bare og vente. prøv igjenn senere i dag eller noe. jeg er dårlig til akkurat det =/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du er det ja Ja, er ikkje så mye annet og gjøre. dessverre. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Du er det ja Ja, er ikkje så mye annet og gjøre. dessverre. jeg kan hmmmm bitche ? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Funker enda ikke:/ noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gå til C:\Programfiler\World of Warcraft Åpne realmlist.wtf i notepad Sjekk at det står følgende: "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com" Hvis ikke, så kopier de inn. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Gå til C:\Programfiler\World of Warcraft Åpne realmlist.wtf i notepad Sjekk at det står følgende: "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com" Hvis ikke, så kopier de inn. det står det:=) tingen er at den på en måte stopper når jeg logger inn så står det unable to connect:S faen og irriterende Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gå ut og vær til kompisene dine, så tester du igjen når du kommer tilbake i kveld Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gå ut og vær til kompisene dine, så tester du igjen når du kommer tilbake i kveld Netopp Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Gå ut og vær til kompisene dine, så tester du igjen når du kommer tilbake i kveld hehe skulle gjerne det men har fri og orker ikke det pluss at det er kanskje litt bra at jeg er online før 17 :S siden jeg skal lede guilden i KZ :/ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Lurer på hvor mange ":/" smilies det går an å være i en tråd Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Lurer på hvor mange ":/" smilies det går an å være i en tråd veldig mange jeg kan sikkert klarer flere 0_o men jeg er avhengig kan ikke noe får det;) men Tbh tror jeg ikke du hjelper meg og logge inn med og poengtere at jeg bruker fjes Endret 30. november 2007 av DaXoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå