RMBB Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan kan man slette filer fra IPODen? MÅ den kobles til pc? Og er det noen som har en fornuftig forklaring på hvorfor man ikkekan kopiere og lime inn musikk rett inn i ipoden uten og måtte gå gjennom den ubrukelige itunes saken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er ipod. Det er den eneste grunnen til at man må bruke itunes. folke r dumme nok til å kjøpe først og klage etterpå, sistedetfor å bare bruke et mer brukervennlig merke. og jeg tviler på du kan slette filer på spilleren med ipod, ikek sikker Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg visste at ipod var noe dritt, men nå har det seg slik at det er den eneste spilleren som jeg kan fjernstyre via gpsen jeg har i bilen. Så hadde ikke så veldig mange valg... Finner ikke noe format eller slett eller noen verdens ting på den! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det finnes ett par programmer som er enklere å bruke + fungerer bedre enn itunes feks anapod (det fungerer bra om det er kun musikk ihvertfall) Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Ok, det må testes:) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå