Adriano Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Banneren til destructoid.com :!: Er veldig spent på etterdønningene av denne saken, og hvor lenge de vil pågå. Som nevnt tidligere, så håper jeg ikke de "skyldige" slipper unna så lett. Endret 2. desember 2007 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har aldri stolt på Gamespot for å levere ekte varer, men å sparke folk pga. at de ga en dårlig anmeldelse er litt vel å ta i litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg bryr meg circa null om anmeldelser av spel, kva eit knippe mennesker meiner om eit spel er totalt irrelevant for min del sidan mine eigne preferanser er det som betyr noko. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg bryr meg circa null om anmeldelser av spel, kva eit knippe mennesker meiner om eit spel er totalt irrelevant for min del sidan mine eigne preferanser er det som betyr noko. It's a guideline Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Denne saken har da minimalt med hva folk synes om annmeldelser. Her er det snakk om fri presse, eller mangelen på dette, noe som er ganske alvorlig for oss forbrukere om ikke blir tatt på alvor. Blir det slik at score og omtale kan betales kan man like godt kaste hele industrien ut av vinduet. Lenke til kommentar
TeflonBilly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eg meg min mine eigne Jeg var nødt til å registrere bare pga dette. Navlebeskuende søpleinnstilling! Det er snakk om et stort overtramp av business etikk og ytringsfrihet. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For meg kom dette som et stort sjokk. Hvordan kan de sparke Jeff? Han virket alltid som en meget viktig del av Gamespot og On The Spot. Jeg håper de snart skjønner hvilken tabbe de har gjort. Hvis det stemmer at han ble sparket pågrunn av sin omtale om K&L: Deadmen så er det en katastrofe for journalistisk etikk og moral. Det er katastrofe for hardcore -players- som meg. Jeg har ofte sett på videoanmeldelsene deres og programmene og elsket det. Nå er både Rich Gallup og Jeff Gertsman borte.. Fy skam dere Gamespot og CNET! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For å være ærlig, så tror jeg det har vært snusk i anmelderbransjen lenge. Det har vært en økende trend i spillbransjen å gjøre opp avtaler i forkant av en anmeldelse; såkalte "90 or nothing" avtaler. Jo raskere man ønsker å være ute med "exclusives", "first looks" og "previews", jo større er sjansen for at man må inngå avtaler der utgiveren kan diktere anmeldelsen i detalj. Hvis utgiveren innser at et spill er dårlig før slipp, så er det vanlig å "glemme" å levere det ut til anmeldelse. Resultatet blir at spillet bare blir anmeldt av dem som er lojale mot utgiveren. Dermed får spillet "en god mottakelse" og kan selge ekstra i starten. I tillegg til dette har man diverse "smøring" som gratisturer, freebies, premier til konkurranser, osv. Det er mange måter å gjøre anmeldere avhengige av de folkene de egentlig skal ha et objektivt forhold til. Bottom line - spillhus er rike og anmeldere er fattige. Enkelt regnestykke... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Her er en artikkel fra Ars Technica som støtter oppunder og utfyller mye av det jeg nevnte i forrige post: http://arstechnica.com/news.ars/post/20071...journalism.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gamespot har nå også lagt ut en nyhet om dette; http://www.gamespot.com/news/6183603.html?...estnews;title;0 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hahahah, nå har de rota seg langt ut, elsker å lese alle komentarene under Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spillindustrien er jo blant de aller største underholdningsindustriene og har overgått filmbransjen for en stund siden. Beklager, spillindustrien er mye mindre enn filmbransjen. Utsagnet er bare en løgn som gamere liker å presentere som fakta. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spillindustrien omsetter for rundt $10 milliarder, filmindustrien for $180 milliarder, og bokindustrien for $23 milliarder, ifølge answers.yahoo.com. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Passerte ikke spillindustrien filmindustrien for mange år siden? Spillsalget er forventet å gå forbi musikkbransjen allerede i løpet av 2007. Spillbransjen har allerede vokst forbi filmindustrien når det gjelder salgsvolum. Nå ser det ut til at også musikkbransjen vil bli akterutseilt. En ny rapport spår at spillindustrien tar teten før utgangen av dette året. Stort sprang Rapporten er ifølge Extremtech laget av analyseselskapet PricewaterhouseCoopers. Det mest oppsiktsvekkende med rapporten er spillenes voldsomme salgsøkning som er spådd i årene fremover. Da har man bare tatt med spill, ikke spillmaskiner og annen hardware. edit: Salgsvolum var det ja, ikke omsettning... http://www.teknofil.no/wip4/selger_snart_m.../d.epl?id=15051 Endret 4. desember 2007 av TCi Lenke til kommentar
TeflonBilly Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) meg min Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv Endret 4. desember 2007 av TeflonBilly Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) meg min Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv Registrerer du deg på forumet for å skrive piss? Uansett - Har aldri likt Gamespot, så jeg har ikke kjennskap til fyren som ble sparket. Endret 4. desember 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ikke kast sten når du sitter i glasshus Bertelsen Hva i all verden er vitsen med å poste bare for å fortelle at man ikke vet noe og ikke bryr seg heller. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gamespot har nå også lagt ut en nyhet om dette; http://www.gamespot.com/news/6183603.html?...estnews;title;0 Etter all kritikken de fikk så er vel denne slettet iogmed at jeg fikk denne error meldingen: ErrorInvalid Board. GS har gravd seg langt ned nå Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Never mind, tror jeg. Endret 4. desember 2007 av Veritas_ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei, ved å stenge hele posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå