Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sjekk de siste brukeanmeldelsene Heh, morsomt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror CNET og Eidos må komme med en sabla god forklaring for å ro seg ut av dette ja. Men ville nok anbeafle IO Interactive å finne seg en ny utgiver Birger Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror CNET og Eidos må komme med en sabla god forklaring for å ro seg ut av dette ja. Men ville nok anbeafle IO Interactive å finne seg en ny utgiver Birger Får håpe folk tilgir Eidos etterhvert slik at Age of Conan ikke lider pga Eidos sitt dårlige rykte. Lurer på om dette raseriet mot Eidos har forårsaket noen nedgang på aksjene deres? Eller kommer til å gjøre det. Hmmm .... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Får håpe folk tilgir Eidos etterhvert slik at Age of Conan ikke lider pga Eidos sitt dårlige rykte. Lurer på om dette raseriet mot Eidos har forårsaket noen nedgang på aksjene deres? Eller kommer til å gjøre det. Hmmm .... Tipper nok de selger betydelig mindre av spillet sitt i alle fall, noe som fører til at aksjene faller. Mange gamere som hadde tenkt å kjøpe spillet som har ombestemt seg nå ... Endret 1. desember 2007 av JohndoeMAKT fjernet spoiler rundt quote Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det Eidos som er utgiver for Age of Conan? Kjipt for Funcom det da. Birger Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror CNET og Eidos må komme med en sabla god forklaring for å ro seg ut av dette ja. Men ville nok anbeafle IO Interactive å finne seg en ny utgiver Birger Får håpe folk tilgir Eidos etterhvert slik at Age of Conan ikke lider pga Eidos sitt dårlige rykte. Lurer på om dette raseriet mot Eidos har forårsaket noen nedgang på aksjene deres? Eller kommer til å gjøre det. Hmmm .... Faen trodde det var Activision som ga ut AoC, litt kjipt siden det er et spill jeg ser veldig fram til. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Begynner å blir mer og mer skeptisk til anmeldere nå ja! At det går an å miste jobben sin fordi han gjør det jobben faktisk krever, nemlig å skrive hans personlige anmeldelse av et spill... LATTERLIG Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg orker ikke å lese gjennom fire sider, så jeg spør bare: Er det et rykte, eller sannhet at han faktisk ble sparket, og at han ble sparket på grunn av denne anmeldelsen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg orker ikke å lese gjennom fire sider, så jeg spør bare: Er det et rykte, eller sannhet at han faktisk ble sparket, og at han ble sparket på grunn av denne anmeldelsen? Han ble sparket, men grunn er ikke oppgitt enda. Birger Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Faen trodde det var Activision som ga ut AoC, litt kjipt siden det er et spill jeg ser veldig fram til. Hva er det du antyder til her? At du skal boikotte Age of Conan fordi Eidos er utgiver? Hvis det er tilfellet, vil jeg bare nevne at Eidos spiller mindre rolle i utviklingen av AoC. Faktisk det eneste Eidos skal gjøre er å distribuere den fysiske versjonen av spillet (Funcom vil stå for den digitale distribueringa selv, hvor de da får 100% av inntektene). Appropo boikotting, så synes jeg det er litt artig med disse sinte gamerne som nå boikotter (eller som i hvertfall sier sin mening) gamespot, CNET og Eidos. Jeg synes det er artig fordi noen er NØDT til å fortelle hele historien, de kan ikke simpelthen skyve dette under teppe og håpe på at folk glemmer. Jeg ser for meg at de har et krisemøte med mediaeksperter om hvordan de skal håntere situasjonen. Den mest naturligste løsningen på problemet, ville være å ha en avskjedsfest for Jeff Gerstmann på neste episode av onthespot, hvor Jeff Gerstmann sier at han er lei jobben sin og søker nye utfordringer. Hvis dette faktisk skjer, så tror jeg folk vi ha litt problemer med å "svelge" den sannheten. Spørsmålet er, kommer de til å servere oss en stor feit løgn, eller kommer de å si "sannheten" og gi noen skylda? Endret 1. desember 2007 av JohndoeMAKT fjernet skjul-tag fra sitat Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor skyldig Eidos er kan jo diskuteres, tviler på at de krevde at anmelderen skulle sparkes. Men uten alle fakta på bordet så kan jeg ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser ingen grunn til at han skal ha fått sparken pga slakt av Kane and Lynch, da dette makkverket har fått middelmådige anmeldelser over hele linjen. Hvis det derimot er slik at Jeff har fått sparken eller har sluttet i Gamespot har siden mistet sin siste fornuftige stemme i spillanmelderverdenen og som konsekvens mistet en leser i undertegnende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor skyldig Eidos er kan jo diskuteres, tviler på at de krevde at anmelderen skulle sparkes. Men uten alle fakta på bordet så kan jeg ikke si noe sikkert. Nei de har nok ikke krevd han sparket, men de har presset GS med finansielle midler om annmeldelsen ble stående. Hvorfor Cnet/Gamespot valgte å sparke Jeff kan jo være flere grunner, ingen av de ser særlig godt ut slik det står nå. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå stoppet jeg mitt abonnement hos GS. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 *conspiracy* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis han ikke fikk sparken fordi han omtalte Kane & Lynch i negative toner, hvorfor har da Gamespot fjernet spillomtalen som gjelder Kane & Lynch fra siden sin? Eller har de fjernet andre omtaler også? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis han ikke fikk sparken fordi han omtalte Kane & Lynch i negative toner, hvorfor har da Gamespot fjernet spillomtalen som gjelder Kane & Lynch fra siden sin? Eller har de fjernet andre omtaler også? Kan jo ha oppstått en krangel f.eks da Jeff skjønte Cnet/Gamespot ville fjerne annmeldelsen hans etter angivelig press fra Eidos. De kan ha helt andre grunner og valgt et veldig dårlig tidspunkt. Til noen offisiellt går ut å opplyser hva som er skjedd, er vel eneste som er bekreftet at Jeff er sparket. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eidos trenger ikke nødvendigvis å ha noe med saken å gjøre, selv om det virker ganske sannsynlig. Noen i GS kan ha fått spader og blitt desperate nok til å prøve å "rydde opp" når de så at en av deres største annonsører fikk litt for åpenhjertig omtale. Det er klart at allt kan bare være en kjempestor uheldig misforståelse også. Men, jeg synes det er godt grunnlag for mistanke om svin på skogen - definitivt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Virket som, utifra video-reviewen hans om spillet at det burde få tre/fire. Han sier jo egentlig "Alt suger, untatt idèene da". Se den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå