Gormers Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Veldig skuffene hvis det er slik. Da kan du jo ikke ta hva de sier for god fisk. På den andre siden virker det som at han som ble sparket var erlig, ellers så ville han jo ikke ha fått så mye kjeft. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Så hvis dette stemmer har du ingen betenkligheter rundt det at annonsørene kan kontrollere en objektiv anmeldelse? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tim Tracy skal også ha forlatt Gamespot. Han var sammen med Jeff og Greg Kasavin (jobber nå som designer hos EA) selve kjernen i Gamespot-redaksjonen i mange år. Nå er alle tre borte. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 http://www.joystiq.com/2007/11/30/rumor-ga...-and-lynch-rev/ Update - 7:12 AM EST: Jeff has confirmed his firing to us via e-mail, but says he's "not really able to comment on the specifics of my termination." He added that he's "looking forward to getting back out there and figuring out what's next." We're still digging. Ingen tvil om at han fikk sparken i hvert fall. Om det stemmer at det er på grunnlag av en omtale som annonsøren på siden ikke likte er det patetisk. Slik fakta foreligger nå: Mannen får sparken. Kane & Lynch-reklamene som preget hele nettstedet fjernes. Videoomtalen hvor spillet får totalslakt fjernes. Tilfeldigheter? Neppe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fjernet nettopp bokmerket til siden Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sjekk de siste brukeanmeldelsene Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser ikke noe negativ omtale om denne saken på Eidos sitt forum. Nå var siden nede en god stund tidligere idag da. Lurer på hvorfor... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sjekk de siste brukeanmeldelsene Haha fantastisk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser ikke noe negativ omtale om denne saken på Eidos sitt forum. Nå var siden nede en god stund tidligere idag da. Lurer på hvorfor... De hadde mer enn ett forumangrep på kort tid, og opptatt av god omtale som Eidos har vist seg å være har de vel slettet alt av negativ karakter.. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser ikke noe negativ omtale om denne saken på Eidos sitt forum. Nå var siden nede en god stund tidligere idag da. Lurer på hvorfor... De hadde mer enn ett forumangrep på kort tid, og opptatt av god omtale som Eidos har vist seg å være har de vel slettet alt av negativ karakter.. Korrupt dritt. Mistet all respekt for både Gamespot og Eidos. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sjekk de siste brukeanmeldelsene Haha, storveis. Selv om det ikke er offisielt bekreftet, er det ubenektelig mye som tyder på at saken er slik den blir fremstilt i "media". Jeg håper virkelig at denne saken skaper en debatt rundt spillsidenes uavhengighet og redaksjonelle frihet i forhold til annonsører, og jeg håper at dette ikke går i glemmeboka med det første. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ja, håper det kan komme noe godt ut av dette. Og her er grunnen til at Eidos-forumet var nede. Nerdrage deluxe: Endret 30. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ja, håper det kan komme noe godt ut av dette. Og her er grunnen til at Eidos-forumet var nede. Nerdrage deluxe: Hehe.. Endret 30. november 2007 av Myagos Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Please la vær å quote hele lista når du er neste som svarer da;) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette synes jeg er utrolig trist, og om ryktene som går stemmer så må jo dette være et stort slag for spilljournalistikken. Jeg har stor respekt for Jeff Gerstman fordi han er utrolig flink til å både anmelde spill og intervjue utviklere. Man kan se at han har en ekte lidenskap for spill, og jeg tar det meste av anmeldelsene hans for god fisk. Først forsvant Greg Kasasvin, så Rich Gallup og nå Jeff Gerstman fra Gamespot. Store sko å fylle, og jeg vet ikke om Gamespot blir det samme nå. Jeg leste forresten en offisiell announcement fra en admin på Gamespot forumet i går natt, som konfirmerte ryktene om at han hadde fått sparken og refererte til at det ikke hadde noe med Gamespot å gjøre, men heller Cnet som eier hele greia. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Leste du ikke det jeg skrev? Gamespot eies av Cnet. De kan da ikke gjøre noe med beslutningen. Endret 30. november 2007 av Jext Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ganske morsomt å lese kommentarene til spillet på Gamespot sine hjemmesider. Alle hater Eidos! Tragisk at anmeldelser kan bli kjøpt .. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette bør huskes som en martyr handling fra en spilljournalist, og få satt spotlighten på dette problemet i industrien. Den dagen gode anmeldelser for produkter blir kjøpt og solgt er den dagen all respekt for bransjen går i grunnen fra en hardcore gamers synspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå