Myagos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har ikke ord... Jeg er glad vi har Gamer.no . Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ble ikke Eidos kjøpt opp av EA tidligere i år? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Litt off-topic for å kommentere innlegget over. Jeg er ikke særlig fornøyd eller tilhenger av Gamespot. Karakterskalaen deres går fra 6.0 til 10. Det er litt å overdrive. Mange spill under 6.0 de siste dagene. Ja men disse er jo bare totale kalkuner, som egentlig fortjener enda dårlige scores! Jeg er fast seer av det flotte on-the-spot, som er det beste med gamespot, og at programmlederen i dette showet som er jo er kjent for å være morsom ( og kanskje litt for ærlig) nå får sparken er sjokkerende. Hva skal de si ved neste episode? Nei, jeg håper virkelig gamespot skjønner hvilken tabbe de har gjort og gir han jobben tilbake asap. Hvis ikke har de ivertfall mistet min subscription. Endret 30. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det der synes jeg er latterligt Jeff Gerstmann er nok den beste annmelderen hos Gamespot akkurat pr.idag Spillet i seg selv er ett makkverk uansett da... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Dette har vel ikke direkte noe med Gamespot å gjøre. Det Cnet som eier siden og det var de som eventuelt fikk Jeff Gertsmann sparket. Hele opplegget er meget mystisk, og jeg tror det vil få store følger for alle parter om dette faktisk er et faktum. Men jeg håper sannheten kommer fram snart, før spekulasjonene tar overhånd (enkelte sider har allerede falt for disse). Endret 30. november 2007 av TCi Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skulle akseptert det så lenge de ikke fjernet videoanmeldelsen, men da de gjorde det, synes jeg de selv gjorde seg skyldig. Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Helt klart, men jeg vil gjerne ha alle fakta på bordet først. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Helt klart, men jeg vil gjerne ha alle fakta på bordet først. All fakta er ønskelig, men som TST var inne på, vil jeg tro at avtalen mellom Jeff og CNET er konfidensiell (ble det riktig?). Birger Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis ikke CNET/Gamespot går ut å avkrefter at nevnte anmeldelse var årsaken til at han forlot Gamespot, så tror jeg de skal få problemer framover... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Det virker hvertfall at de ansatte hos Gamespot har fått munnkurv inntil videre... Eneste positivte jeg kan se av dette er en større oppmerksomhet rundt "smøring" av større spillsider for anmeldelser/annonser. Det har vært en del spekulasjoner rundt dette fra før av. Endret 30. november 2007 av TCi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette bekrefter jo bare hva man har mistenkt hele tiden, at annmeldere ikke er så frie til å ytre sin mening om den ikke følger hypen/forventningene. At et så stort selskap som Gamespot/Cnet skal sparke sin mest likte og trofaste annmelder pgr.av reklamepenger høres bare for dumt ut.. Ut fra hva jeg har sett av det spillet enda er han den som har truffet karakteren nærmest og faktisk sagt det rett ut. Hjelper ikke at spillet var en av de "store" forventningene denne høsten om man ikke leverer dessverre.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå er betalingen min for desember trukket ivertfall, kommer ikke til å til å komme tilbake før det eventuelt blir klarhet i dette. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Derfor det ikkje var noe "On the Spot" i går Dette e jo trist visst sant. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Why game reviews suck - part 1 Why game reviews suck - part 2 'Nuff said. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skulle ikke bli overrasket om dette faktisk er grunnen til at han ble sparket. Om Gamespot ikke avkrefter saken så vil det virke som om dette faktisk er grunnen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå er betalingen min for desember trukket ivertfall, kommer ikke til å til å komme tilbake før det eventuelt blir klarhet i dette. Var akkurat inne å gjorde det samme. Han var jo hele On the Spot etter at han yngre fyren slutta, og skal de nerdene som er igjen liksom lage morsom underholdning må jorda bli flat eller noe. Nei har alltid hatt en forhold til Gamespot og satt lit til de fleste der sin mening, men nå er det brått slutt.. Litt for mye som lukter råttent. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gamespot så visstnok slik ut for litt siden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, reklamen om Kane & Lynch ble fjernet og erstattet med Assasin's Creed. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jepp, alle bannerene for spillet er tilfeldigvis borte plutselig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Det er ingen tvil om at Kane & Lynch er et uferdig spill som kunne hatt masse potensiale. Anmeldelsen i seg selv var nokså useriøs etter min mening, men har sett verre. Livet går nok videre uten denne anmelderen uten problemer for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå