Gå til innhold

GameSpot-redaktør sparket pga Kane & Lynch-omtale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt off-topic for å kommentere innlegget over. Jeg er ikke særlig fornøyd eller tilhenger av Gamespot. Karakterskalaen deres går fra 6.0 til 10.

Det er litt å overdrive. Mange spill under 6.0 de siste dagene.

Ja men disse er jo bare totale kalkuner, som egentlig fortjener enda dårlige scores!

Jeg er fast seer av det flotte on-the-spot, som er det beste med gamespot, og at programmlederen i dette showet som er jo er kjent for å være morsom ( og kanskje litt for ærlig) nå får sparken er sjokkerende. Hva skal de si ved neste episode?

Nei, jeg håper virkelig gamespot skjønner hvilken tabbe de har gjort og gir han jobben tilbake asap. Hvis ikke har de ivertfall mistet min subscription.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Dette har vel ikke direkte noe med Gamespot å gjøre. Det Cnet som eier siden og det var de som eventuelt fikk Jeff Gertsmann sparket.

Hele opplegget er meget mystisk, og jeg tror det vil få store følger for alle parter om dette faktisk er et faktum. Men jeg håper sannheten kommer fram snart, før spekulasjonene tar overhånd (enkelte sider har allerede falt for disse).

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Det virker hvertfall at de ansatte hos Gamespot har fått munnkurv inntil videre...

Eneste positivte jeg kan se av dette er en større oppmerksomhet rundt "smøring" av større spillsider for anmeldelser/annonser. Det har vært en del spekulasjoner rundt dette fra før av.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Dette bekrefter jo bare hva man har mistenkt hele tiden, at annmeldere ikke er så frie til å ytre sin mening om den ikke følger hypen/forventningene.

At et så stort selskap som Gamespot/Cnet skal sparke sin mest likte og trofaste annmelder pgr.av reklamepenger høres bare for dumt ut..

Ut fra hva jeg har sett av det spillet enda er han den som har truffet karakteren nærmest og faktisk sagt det rett ut.

Hjelper ikke at spillet var en av de "store" forventningene denne høsten om man ikke leverer dessverre..

Lenke til kommentar
Nå er betalingen min for desember trukket ivertfall, kommer ikke til å til å komme tilbake før det eventuelt blir klarhet i dette.

Var akkurat inne å gjorde det samme.

Han var jo hele On the Spot etter at han yngre fyren slutta, og skal de nerdene som er igjen liksom lage morsom underholdning må jorda bli flat eller noe.

Nei har alltid hatt en forhold til Gamespot og satt lit til de fleste der sin mening, men nå er det brått slutt..

Litt for mye som lukter råttent.

Lenke til kommentar

Kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Det er ingen tvil om at Kane & Lynch er et uferdig spill som kunne hatt masse potensiale. Anmeldelsen i seg selv var nokså useriøs etter min mening, men har sett verre. Livet går nok videre uten denne anmelderen uten problemer for min del. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...