Streetcop Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 En av pcene mine her windows 98, det er de andre i familien som bruker den, og det er nå en god del ting som skal starte opp når pcen skrus på, jeg lurte på hvor jeg kan gå for å velge at de ikke skal starte, det skal jo gå an. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 de ligger nok med snarveier i oppstart mappa.. programmer > oppstart .. fjern det du ikke vil ha der.. det bør hjelpe Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 start - kjør - "regedit" local machine - software - microsoft - windows - current version - run fjern alt du ikke vil skal starte der. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Start -> Kjør -> "msconfig" -> skillearket Oppstart/Startup... Tror alysse stenger denne pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Msconfig, enkel interface.. start > run > msconfig Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kom deg i forkjøpet mongu*s Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kom deg i forkjøpet mongu*s a :o arrrgh.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Feil bruk av emnfelt, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg