Gå til innhold

Gamer oppsett til 12k(maks)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par presiseringer..

EVGA-hovedkortet skal være det eneste som har løst problemer med 680i-platformen og Quad core-cpuene, hvis dette stemmer, go for it.

Forøvrig har du valgt en tullete strømforsyning, du trenger ikke 700W! Kjøp deg en Corsair HX520W o.l. istedet, bedre kvalitet, mindre støy.

8800GT Holder lenge til 1680x1050 for de fleste spill i dag, utvid heller med et til når du trenger det.

4GB ram bør du ha i dag.

Du har forøvrig glemt vifte til cpukjøleren, Scythe S-FLEX 1200RPM passer godt.

Lian Li er generelt tullete. Kjøp deg et Antec P182 istedet, dette har mye bedre kjøleløsninger og er støydempet fra fabrikk.

Endret av Wibla
Lenke til kommentar

Oppsettet ditt vil bruke maks 385W peak, tror du virkelig du trenger 700W? *sukk*

OCZ Gamestream 700W er ikke modulær, men er bra ellers (spenninger, effektivitet, osv), så om du virkelig tror du trenger så mye guffe er ikke denne psuen det dummeste valget.

Lenke til kommentar

600-650W hadde holdt lenge, men 50 watt til eller fra har lite å si, var grei pris på den OCZ saken også.

385W er litt overdrevet, oppsettet hans utregnet med 8800GTS i SLI gir 335W peak forbruk, jeg regnet først med GTX-kort i SLI.

(8800GT bruker mindre strøm enn GTS, men ligger ikke i tabellen til kalkulatoren enda, derfor regner jeg med GTS, blir muligens 30W mindre i et 8800GT SLI oppsett)

Endret av Wibla
Lenke til kommentar

"I strongly advise against the HX520W go for the HX620W unit..It is a far better unit by a long mile, for just a little more. I recently investigated these units at length.

Eventhough the HX-520 is still spec'd at 54A on the 3 +12v rails, it is only good for 480W combined here. Where as the HX-620 at 54A on the triple +12V rails is good for 600W......need I say more ?"

en jeg kjenner synes at jeg burde gå for thermaltake toughpower 700W, hva synes dere om den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...