AfterGlow Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 "Cashback" er en slags "American Pie" på sterk IQ-pille. Les mer Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kuuult. Kan ikke huske sist en film fikk 9/10 på kulturo. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kuuult. Kan ikke huske sist en film fikk 9/10 på kulturo. Det hender ikke støtt og stadig, men det hender da visserlig. En av de siste var feks Superbad. Da vil jeg være så frekk og påstå at du ikke følger oss med det falkeblikket du burde :!: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Både kortfilmen og spillefilmen er noe av det beste jeg har sett på _lenge_. Om man ikke har sett denne enda, er det bare å slenge seg ned foran TV. Men jeg har en liten klage til artikkelforfatteren: som for øvrig baserte denne filmen på sin prisbelønnede og Oscar-nominerte kortfilm ved samme navn Rimelig difust må jeg si. Hele kortfilmen ble jo inkludert i spillefilmen. Altså han lagde en "prelude" og "postlude" til kortfilmen, puttet alle tre sammen, og vips, så hadde han en spillefilm. Endret 30. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Både kortfilmen og spillefilmen er noe av det beste jeg har sett på _lenge_. Om man ikke har sett denne enda, er det bare å slenge seg ned foran TV. Men jeg har en liten klage til artikkelforfatteren: som for øvrig baserte denne filmen på sin prisbelønnede og Oscar-nominerte kortfilm ved samme navn Rimelig difust må jeg si. Hele kortfilmen ble jo inkludert i spillefilmen. Altså han lagde en "prelude" og "postlude" til kortfilmen, puttet alle tre sammen, og vips, så hadde han en spillefilm. Du har helt rett ja. Beklager upresis formulering. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sett filmen for rundt et halvt år siden, og er helt enig med anmelder her. Det eneste jeg setter spørsmålstegn ved er hvorfor den ikke har blitt anmeldt tidligere? Spillefilmen ble jo sluppet i fjor... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kortfilmen (Som er litt bedre enn alle de ekstra greiene de stappet inn i helaftensfilmen) kan sees her - http://video.google.com/videoplay?docid=8633322516676413709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg