Nador Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå har vi norsk tentamen, å jeg må velge en av disse oppgavene: 1. Skriv enten ei novelle eller eit kåseri der temaet har med jul å gjera. 2. Skriv ein artikkel om ungdom og musikk. Vet da faen hvordan jeg skal skrive kåseri / novelle om jul.. Kunne skrevet om ungdom og musikk, (jævla emo folk >.<) men tror ikke jeg hadde fått mer enn 1 side da... Lenke til kommentar
Yomo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 DU KAN JO SKRIVE OM NISSEN, TRUR DU PÅ ANN ELLER IKKJE, SKRIV OM KORLEIS NISSEN HAR DET PÅ NORDPOLEN.. VERSEGOD FOR JELPA JEG GA DEG,,,,,,NÅ KAN DU SKRIVE DETTE KAN BLI EIN 6 I KARKTER,,,VAR DET SAMFUNNFAG? Lenke til kommentar
Nador Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 DU KAN JO SKRIVE OM NISSEN, TRUR DU PÅ ANN ELLER IKKJE, SKRIV OM KORLEIS NISSEN HAR DET PÅ NORDPOLEN.. VERSEGOD FOR JELPA JEG GA DEG,,,,,,NÅ KAN DU SKRIVE DETTE KAN BLI EIN 6 I KARKTER,,,VAR DET SAMFUNNFAG? JA KANSKJE EG SKAL SKRIVE DET TAKK FOR TIPSET MEN KOR ER NORDPOLEN????? OG NEI DET VAR IKKJE SAMFUNNSFAG DET VAR NORSK, MEN EG HAR ET PROBLEM, KOR E CAPSLOCKEN MIN? OGNOMISTAEGSPACEBUTTONOG Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Å herregud.. KÅseri er ikke det en sakprega tekst? skriv om hvorfor vi feirer jul, hvordan vi feirer jul eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå