Kuroi-Neko Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 ... ja. rett og slett.. Hvor bor du her i landet.. og hvor kjøper du manga og anime? (: Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 I den lokale sjappa (Kiwi), eller Outland Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Outland. Jeg bor et par mil fra Oslo. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjøpte en 10-15 stk fra bokklubben da jeg hadde gavekort der, men skal teste ut capris.no nå som jeg får mere cash. Har bra priser der! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 jaaa. outland er best... men det som er hvis du kjøper i nærbutikker så er de oftest på norsk.. og det suger.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Outland, uten tvil. Kjøper en del da jeg først er der, siden jeg bor litt utenfor oslo Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ebay for anime DVDs, og bokklubben for manga. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hmm... la meg utdype meg litt. for manga: Outland. for anime: Play.com Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er jo best fra nette da, men det kommer ann på hvor mye du gider å lete etter dem også da. Og om hvor mye spen du har Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg bor i Sarpsborg og har en butikk som selger manga på engelsk, Seriebutikken heter den. Jeg kjøper ikke anime, men jeg har sett at de har bra priser på play.com Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg bor i Sarpsborg og har en butikk som selger manga på engelsk, Seriebutikken heter den. Jeg kjøper ikke anime, men jeg har sett at de har bra priser på play.com Hvet du hvor langt una det er Oslo, eller om det går tåg ditt? Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg bor i Sarpsborg og har en butikk som selger manga på engelsk, Seriebutikken heter den. Jeg kjøper ikke anime, men jeg har sett at de har bra priser på play.com Hvet du hvor langt una det er Oslo, eller om det går tåg ditt? Det er en times kjøring med bil fra Oslo og det går nok tog hit ja, men hvis du bor i Oslo hvorfor ikke bare dra på Outland? Outland er bedre enn Seriebutikken i manga. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg bor i Sarpsborg og har en butikk som selger manga på engelsk, Seriebutikken heter den. Jeg kjøper ikke anime, men jeg har sett at de har bra priser på play.com Hvet du hvor langt una det er Oslo, eller om det går tåg ditt? Det er en times kjøring med bil fra Oslo og det går nok tog hit ja, men hvis du bor i Oslo hvorfor ikke bare dra på Outland? Outland er bedre enn Seriebutikken i manga. Jeg bor da ikke i Oslo men det er ikke så langt in ditt, og jeg har ikke set Elfen Lied mangaen... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selges det i det hele tatt manga på DVD her i landet? Unntatt på spesielle skjapper? Tips til butikk i Ålesund området? - Vi kjøper vell ikke manga, gjør vi vell? Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Selges det i det hele tatt manga på DVD her i landet? Unntatt på spesielle skjapper? Tips til butikk i Ålesund området? - Vi kjøper vell ikke manga, gjør vi vell? Har ingen sånne butikker her jeg bor, de har sluta å selge sånt for det var ikke så mange som leser det der jeg bor... Hva skal jeg gjøre med det? Så det selges ikke over hele lande da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå