robiwan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Får tre kompiser over en helg og tenkte vi kunne spille litt mens vi pilsa. Har også tre håndkontrollere, så da kan vi faktisk spille samtidig alle sammen. Spørsmålet er bare hva vi skal spille? Selv vurderer jeg Fifa eller kanskje PES, har også væt innom tanken på Marvel Ultimate Alliance. Men så kom jeg på at det kanskje er noen kule Live Arcade spill man kan spille? Aller helst syns jeg det er greiest å spille sammen(på samme lag) men tar gjerne i mot forslag på Deathmatch og lignende. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hold deg unna Marvel Ultimate Alliance den er bortkasta.. Call of duty 4 kan du spill 4 stykker samme på samme skjermen.. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Vil anbefale Fight Night Round 3 på det høyeste. Selv om man bare kan spille 2 om gang så kan det lages en liten turnering av det. Er dette spillet jeg har kost meg mest med når jeg har spilt med andre. Ellers er jo de fleste sportspill aktuelle da det tillater at alle spiller samtdig. Prøv et sportspill som du egentlig ikke har noe spesiel relasjon til. For eksempel hockey eller amerikansk fotball. Er veldig gøy når alle er på lik linje erfaringsvis. Ellers er smackdown vs raw gøy, og tror det tillater at alle spiller samtidig. Enten på lag eller mot hverandre to mot to. Endret 30. november 2007 av Spjeld Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Marvel UA er jo et herlig partyspill da. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 pes 08 anbefales. Utrolig bra multiplayer spill og genialt å filme til seg straffer. Bomberman og Heavy weapon er også ganske brae, men begrenset hvor lenge de to er kule. COD er gøy. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Butikkspill: Scene it? Lights, Camera, Action! Fuzion Frenzy 2 Arcade: 3D Ultra Minigolf Bankshot Billiards 2 Funker fett med pils! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 COD4 og split-screen funker svært, svært bra. Testet det senest på tirsdag og jeg ble svært overrasket over hvor morro det var. Videre kan PES08 anbefales på det sterkeste, basert på egne erfaringer. Spilles svært mye med en eller flere kompiser. Av Arcade-spill så kommer nok Bomberman og Worms øverst på listen. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil også anbefale PES 2008. PES har sine mangler i år, men når du har folk på besøk, så er det fremdeles helt genialt, og helt klart det gøyeste fotballspillet på markedet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tja, Halo 1 eller 3? Halo 1 så er rocket kriger og warthog dulting morsomt. Halo 3 så kan dere jo gå co-op sammen, eller spille på nett mot andre. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Liker dere fotball så er saken veldig grei: kjøp pro evo. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vel, har du penger til overs er jo Guitar Hero 2/3 en sikker vinner. Pils og GH går hånd i hånd. Med 3 stk så går det helt fint. Pils->Pils-> Gitar-> Pils-> Pils Gitar. Får en bra rytme der. Lenke til kommentar
oyvinols Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Et litt eldre spill, men som dras frem hver gang kompiser er på besøk er Def Jam fight for NY, Kult å banke driten ut av 3 kompiser samtidig. Mulig Def Jam icon har samme mulighet, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 fifa... spillte det med 2 andre kompiser. og det var kult Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Table Tennis - Viva Piñata: Party Animals - SceneIt!. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis alle av dem liker fotball er Fifa eller Pro evo ganske greit. Selv tror jeg Fifa slår mest ann med gjengen da det er mer arcade og lettlært enn hva pro evo er. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis alle av dem liker fotball er Fifa eller Pro evo ganske greit. Selv tror jeg Fifa slår mest ann med gjengen da det er mer arcade og lettlært enn hva pro evo er. Jeg skal ikke diskutere hva som er det beste alternativet av Fifa eller PES, da jeg stort sett har erfaringer fra førstnevnte med demoen på marketplace. Uansett så er ikke PES ett spill man bruker lang tid på å komme inn i, men heller et spill man trenger mye trening i før man får til de virkelig spektakulære tingene. Har hatt mang en kompis eller bekjent på besøk som har trengt et par kamper på å lære seg kontrollsystemet, men etter dette er progresjonskurven som oftest overraskende bratt. Man kommer langt med spillforståelse og litt basiskunnskaper (som f.eks offside-regelen som enkelte ikke helt har taket på). PES virker på mange avskrekkende med alle dets valgmuligheter, men til syvende og sist er dette noe man _kan_ benytte seg av, men det er så absolutt ikke nødvendig. Dersom man derimot velger å utnytte de mange mulighetene spillet tilbyr så åpner det seg en ny verden av taktiske valg som fort kan snu kampen til din egen fordel. Desto mer jeg spiller PES08 desto mer elsker jeg det. Dette til tross for dets mangler, som heldigvis overskygges av følelsen av å klinke ballen i krysset fra distanse, spille seg gjennom et solid forsvar eller legge en perfekt corner som kontant heades i mål. Denne følelsen bare forsterkes i spill med andre. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Last ned Bomberman fra XBLA, det er utrolig morsomt i multiplayer! Ellers vil jo Scene:It? (spørrespill, Buzz-klone) passe bra. Guitar Hero (2/3) er et must om du har penger til det, som allerede nevnt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) - Worms - Halo 3 - Scene it - Rock Band(Neste år) Kommer ikke på flere, faktisk. Edit: Rock Back Mountain? Endret 30. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil fremme Halo 3. Så sinnsykt fett å spille lokalt med fire stykker. Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 - Rock Back (Neste år) Rock Band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå