Gå til innhold

Gutta på besøk hvilket 360 spill anbefales


robiwan

Anbefalte innlegg

Får tre kompiser over en helg og tenkte vi kunne spille litt mens vi pilsa. Har også tre håndkontrollere, så da kan vi faktisk spille samtidig alle sammen. Spørsmålet er bare hva vi skal spille?

 

Selv vurderer jeg Fifa eller kanskje PES, har også væt innom tanken på Marvel Ultimate Alliance. Men så kom jeg på at det kanskje er noen kule Live Arcade spill man kan spille? Aller helst syns jeg det er greiest å spille sammen(på samme lag) men tar gjerne i mot forslag på Deathmatch og lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Fight Night Round 3 på det høyeste. Selv om man bare kan spille 2 om gang så kan det lages en liten turnering av det. Er dette spillet jeg har kost meg mest med når jeg har spilt med andre. Ellers er jo de fleste sportspill aktuelle da det tillater at alle spiller samtdig. Prøv et sportspill som du egentlig ikke har noe spesiel relasjon til. For eksempel hockey eller amerikansk fotball. Er veldig gøy når alle er på lik linje erfaringsvis. Ellers er smackdown vs raw gøy, og tror det tillater at alle spiller samtidig. Enten på lag eller mot hverandre to mot to.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar

COD4 og split-screen funker svært, svært bra.

Testet det senest på tirsdag og jeg ble svært overrasket over hvor morro det var.

Videre kan PES08 anbefales på det sterkeste, basert på egne erfaringer. Spilles svært mye med en eller flere kompiser.

 

Av Arcade-spill så kommer nok Bomberman og Worms øverst på listen.

Lenke til kommentar
Hvis alle av dem liker fotball er Fifa eller Pro evo ganske greit. Selv tror jeg Fifa slår mest ann med gjengen da det er mer arcade og lettlært enn hva pro evo er.

 

Jeg skal ikke diskutere hva som er det beste alternativet av Fifa eller PES, da jeg stort sett har erfaringer fra førstnevnte med demoen på marketplace.

Uansett så er ikke PES ett spill man bruker lang tid på å komme inn i, men heller et spill man trenger mye trening i før man får til de virkelig spektakulære tingene.

Har hatt mang en kompis eller bekjent på besøk som har trengt et par kamper på å lære seg kontrollsystemet, men etter dette er progresjonskurven som oftest overraskende bratt.

Man kommer langt med spillforståelse og litt basiskunnskaper (som f.eks offside-regelen som enkelte ikke helt har taket på).

 

PES virker på mange avskrekkende med alle dets valgmuligheter, men til syvende og sist er dette noe man _kan_ benytte seg av, men det er så absolutt ikke nødvendig.

Dersom man derimot velger å utnytte de mange mulighetene spillet tilbyr så åpner det seg en ny verden av taktiske valg som fort kan snu kampen til din egen fordel.

 

Desto mer jeg spiller PES08 desto mer elsker jeg det. Dette til tross for dets mangler, som heldigvis overskygges av følelsen av å klinke ballen i krysset fra distanse, spille seg gjennom et solid forsvar eller legge en perfekt corner som kontant heades i mål.

Denne følelsen bare forsterkes i spill med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...