Snabel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hei, Installerte 8gb å forsøkte å aktivere crossfire. I vista får jeg blåskjerm, som tydelig viser det er ATI driveren som er problemet. I xp64 så ville rett og slett ikke crossfire bli aktivert. Alt fungerer med 4gb. Noen som har opplevd det samme? Har forsåvidt et gigabyte X38 hk. Gigabyte GA-X38-DQ6. Snabel Endret 30. november 2007 av Snabel Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, Installerte 8gb å forsøkte å aktivere crossfire. I vista får jeg blåskjerm, som tydelig viser det er ATI driveren som er problemet. I xp64 så ville rett og slett ikke crossfire bli aktivert. Alt fungerer med 4gb. Noen som har opplevd det samme? Har forsåvidt et gigabyte X38 hk. Gigabyte GA-X38-DQ6. Snabel Sikker på at hovedkortet støtter 8gb da? nå er jeg ingen ekspert, men er jo noen som ikke gjør det Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Kortet hans støtter 8 gb minne ja. Men det kan jo hende at det er et kompabilitets problem mot de minne brikkene du bruker. Se her for RMA støtte: http://www.gigabyte.co.nz/FileList/MemoryS..._ga-x38-dq6.pdf Endret 30. november 2007 av otis Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Hei ..takk for svar. Tror ikke det er kompatibilitetsproblem - har samme brikker i 1gb versjon altså 4gb installert og da funker crossfire utmerket. Det er crossfire funksjonen som lager problemet med 8gb.. Snabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå