mobifil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 rolloviking;det er helt ok at du syns at nutel er konge,med ingen over og ingen ved siden av..det er helt i orden at du syns tilbudet er helt fantastisk og at det passer DITT ringemønster..men noen av oss syns faktisk at dette var et dårlig tilbudet og et dårlig start på en bedrift med frynsete omdømme.. Det er jo ikke min mening - sjekk telepriser så ser du at killbill excusive blir 80% billigere enn alle konkurrenter for det ringemønster og killbill billig kommer på 5plass. telepriser er jo et uavhengig organ... Du jobber vel ikke for Nutel . Du ble jo medlem 23 desember etter at nutel kom med nyhet om sin "comeback" Og du har jo bare 12 post per dags dato og alle er om nutel. hehe...han svarte aldri på det gitt :O Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 rolloviking;det er helt ok at du syns at nutel er konge,med ingen over og ingen ved siden av..det er helt i orden at du syns tilbudet er helt fantastisk og at det passer DITT ringemønster..men noen av oss syns faktisk at dette var et dårlig tilbudet og et dårlig start på en bedrift med frynsete omdømme.. Det er jo ikke min mening - sjekk telepriser så ser du at killbill excusive blir 80% billigere enn alle konkurrenter for det ringemønster og killbill billig kommer på 5plass. telepriser er jo et uavhengig organ... Du jobber vel ikke for Nutel . Du ble jo medlem 23 desember etter at nutel kom med nyhet om sin "comeback" Og du har jo bare 12 post per dags dato og alle er om nutel. hehe...han svarte aldri på det gitt :O Han jobber sikkert for Nutel ellers så hadde han svart . Han prøver å ignorere. Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Finner ikke noe killbill abo på telepriser.no i det hele tatt jeg... :/ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er killbill club? Finner ikke noe info om dette. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Flere som har fått brev fra advokat angående siste regning? Regner med at de sikkert går til å dekke opp regningene nutel hadde, men de skulle absolutt gå til kontonummeret til ny eier i følge fakturaen.. Hmm.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Flere som har fått brev fra advokat angående siste regning?Regner med at de sikkert går til å dekke opp regningene nutel hadde, men de skulle absolutt gå til kontonummeret til ny eier i følge fakturaen.. Hmm.. Jeg kommenterte det jeg har fått vite i etterlysningposten i dette forumet. Jeg har selv ikke sett brevet jeg skal ha mottatt igår (det ble sendt til 'hjemmeadresse'), men jeg skal ha mottatt en regning fra Nutel på mellom 100 og 150 kroner, som jeg ikke kan forstå hva det skal være for. Hadde tenkt å starte tråd angående denne siden jeg overhode ikke skylder dem noe som helst. Regner med å selv komme i besittelse av regningen idag eller imorgen. Hva skal man gjøre med slikt når man ikke føler man har noe man skylder, men får en regning med frist levert i postkassa? Har de lov til dette egentlig? Jeg betalte jo alt jeg skulle til dem, så går dem konkurs FØR jeg har fått benyttet meg av alt det jeg egentlig betalte for, og så skal dem plutselig ha MER penger? Frekt spør du meg... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har også fått en regning, som jeg ikke vil betale. Denne er bare på 23,75kr da, men allikavel. Her er et forum sylt'ene har laget for oss: http://advokatsylte.no/forum/?id=5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Flere som har fått brev fra advokat angående siste regning?Regner med at de sikkert går til å dekke opp regningene nutel hadde, men de skulle absolutt gå til kontonummeret til ny eier i følge fakturaen.. Hmm.. Jeg fikk også en regning, den var på litt under 200 kr. Skjønner ikke hvorfor. Jeg fikk jo en regning sent i desember som jeg allerede har betalt. Er det flere enn meg som har mistanke om at regningene er uten grunnlag? EDIT: Sendte nettopp avgårde en mail til adv.firmaet. Er spent på svaret jeg vil få. Endret 1. februar 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg fikk også en regning, som jeg nekter å betale. Har sendt epost til advokatfirmaet og lagt fram min klage, så får vi se hva de sier. En ting er ihvertfall sikkert, jeg kommer aldri til å betale det beløpet de krever av meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg fikk også en regning, som jeg nekter å betale. Har sendt epost til advokatfirmaet og lagt fram min klage, så får vi se hva de sier. En ting er ihvertfall sikkert, jeg kommer aldri til å betale det beløpet de krever av meg. Les mere og fortsett dette i denne posten i stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=904821&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå