Gå til innhold

Nutel på vei til å gå konkurs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som kan bekrefte /avkrefte det han onecall duden sa til meg idag morges.

 

han sa at abonnementet mitt skal fungere helt fint til 04.01. hvorfor er det så mange som ikke får ringt da??

 

sendte nettopp mail til de ang. dette problemet. Fikk svar om at jeg måtte ta kontakt med ventelo.

Lenke til kommentar

Jeg sitter også med sperret sim, selv om jeg har fått mail fra OneCall sist torsdag om at jeg skulle ha dekning fram til porteringen skjedde i Januar. Har sendt mail til Onecall og Ventelo, håper de svarer kjapt. Var vertfall umulig og komme gjennom kundeservicen til OneCall på telefon.

Lenke til kommentar
Var vertfall umulig og komme gjennom kundeservicen til OneCall på telefon.

Neida :) ca. 5 min ventetid og fikk snakket med dem, akkurat nå. Man måtte ta kontakt med Ventelo, Onecall kunne ikke gjøre noe med denne saken. (stengte linjer)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Jeg har fått hurtigportering til telenor, jeg må bare gå i en butikk og få ett simkort.

 

Jeg har enda dekning fra "nutel", og derfor bruker jeg det så lenge jeg kan, det er jo gratis :D (hvis man ser bort fra at jeg betalte 400kr for 3 ukers bruk først)

 

edit: Jeg har nå mistet alt av dekning...

Endret av jale
Lenke til kommentar
Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected].

 

Kilde: nutel.no

 

 

Fikk nu tak i telefonnr til jobben hannes nu så skal prøve og ringe ditt

Fikk svar på mailen jeg sendte til den mail-adressen, legger ved litt av det svaret jeg fikk.

 

"En rekke av Nutel AS’ kunder har henvendt seg til undertegnede per telefon eller per e-post og forespurt om tilbakebetaling av forskuddsbetalt abonnement. Bostyrer er ikke kjent med at innbetalte midler fra kundene/abonnentene er avsatt på særskilt konto. Dette innebærer at kundenes/abonnentenes krav er uprioriterte krav i konkursboet."

 

"Det er opplyst at selskapets gjeld i dag er på totalt ca kr 40 mill."

 

Ser nok ut som at vi må se langt etter pengene våre!

Lenke til kommentar

Frustrerende sak dette.. Ser ut som OneCall og Ventelo krangler om hvem som har skyld over at porteringen\linjene ikke er åpne lenger. Da dette ble lovet av begge parter før helgen så lenge portering var meldt.

 

Ventelo svarte:

 

Hei,

 

Dette må du ta opp med Onecall.

 

Be de om å gi beskjed til Ventelo angående ditt mobilnummer, og at de har sendt inn porteringsbestilling på dette.

 

Jeg vet at noen leverandører har slitt litt med dette, mens andre har vært veldig flinke til å gi Ventelo beskjed.

 

Lykke til og ha en god dag videre.

 

Og av OneCall fikk jeg:

 

Hei.

 

Det har seg slik at Ventelo ikke har holdt hva de lovet, og sperret ditt nummer. Vi har dessverre ingen teknisk mulighet for å åpne nummeret ditt, og du må nok dessverre legge inn en ny bestilling på våre nettsider. Det tar dessverre opptil 14 dager før du vil få ditt nye SIM i posten, men det er dessverre alt vi kan klare å få til.

 

Vi beklager dette.

 

Ikke en gunstig situasjon og havne mellom leverandører som lover og lover.. Onecall fikk jeg ordrebekreftelsen på torsdag sist uke..

Lenke til kommentar
Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected].

 

Kilde: nutel.no

 

 

Fikk nu tak i telefonnr til jobben hannes nu så skal prøve og ringe ditt

Fikk svar på mailen jeg sendte til den mail-adressen, legger ved litt av det svaret jeg fikk.

 

"En rekke av Nutel AS’ kunder har henvendt seg til undertegnede per telefon eller per e-post og forespurt om tilbakebetaling av forskuddsbetalt abonnement. Bostyrer er ikke kjent med at innbetalte midler fra kundene/abonnentene er avsatt på særskilt konto. Dette innebærer at kundenes/abonnentenes krav er uprioriterte krav i konkursboet."

 

"Det er opplyst at selskapets gjeld i dag er på totalt ca kr 40 mill."

 

Ser nok ut som at vi må se langt etter pengene våre!

 

God Jul folkens...!

Tipper Nutel folka får det vertfall, lol...

Lenke til kommentar

Dette er en av flere grunner til at jeg ikke har mobilabonnement fra en såpass liten leverandør som lover noe som virker for godt til å være sant (og som også er det). Men så får jeg jo abonnement gjennom jobben da :p

 

EDIT: Fjernet unødvendig quote ;)

Endret av xelA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...