dordar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 min telefon fungerer forstatt. og ifølge One call skal den fungere fint til 04.01 ? kan dette stemme? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected]. Kilde: nutel.no Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected]. Kilde: nutel.no Stakkars bostyrer. Han kommer til å få passe full innboks tipper jeg. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg får ikke sendt meldinger Fikk ringt tidligere i dag, har ikke prøvd nå.. Har bestilt abb hos OneCall forresten.. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg får ikke sendt meldinger Fikk ringt tidligere i dag, har ikke prøvd nå.. Har bestilt abb hos OneCall forresten.. Får ikke sendt meldinger og heller ikke ringt.. kjipt! OneCall på vei her og, 4. Januar... Lenke til kommentar
dordar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 er det noen som kan bekrefte /avkrefte det han onecall duden sa til meg idag morges. han sa at abonnementet mitt skal fungere helt fint til 04.01. hvorfor er det så mange som ikke får ringt da?? Lenke til kommentar
Deinielsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 er det noen som kan bekrefte /avkrefte det han onecall duden sa til meg idag morges. han sa at abonnementet mitt skal fungere helt fint til 04.01. hvorfor er det så mange som ikke får ringt da?? sendte nettopp mail til de ang. dette problemet. Fikk svar om at jeg måtte ta kontakt med ventelo. Lenke til kommentar
Jarleee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg sitter også med sperret sim, selv om jeg har fått mail fra OneCall sist torsdag om at jeg skulle ha dekning fram til porteringen skjedde i Januar. Har sendt mail til Onecall og Ventelo, håper de svarer kjapt. Var vertfall umulig og komme gjennom kundeservicen til OneCall på telefon. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har som flere andre her sendt mail tidligere i dag, både til OneCall og Ventelo, uten å få noe svar ennå. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mitt fungerer enda Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Var vertfall umulig og komme gjennom kundeservicen til OneCall på telefon. Neida ca. 5 min ventetid og fikk snakket med dem, akkurat nå. Man måtte ta kontakt med Ventelo, Onecall kunne ikke gjøre noe med denne saken. (stengte linjer) Endret 17. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg har fått hurtigportering til telenor, jeg må bare gå i en butikk og få ett simkort. Jeg har enda dekning fra "nutel", og derfor bruker jeg det så lenge jeg kan, det er jo gratis (hvis man ser bort fra at jeg betalte 400kr for 3 ukers bruk først) edit: Jeg har nå mistet alt av dekning... Endret 17. desember 2007 av jale Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected]. Kilde: nutel.no Fikk nu tak i telefonnr til jobben hannes nu så skal prøve og ringe ditt Lenke til kommentar
dordar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Gjett om den e-postadressa vil få stor pågang! Sikkert lurt å sende så kjapt som mulig før mange finner det ut. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected]. Kilde: nutel.no Fikk nu tak i telefonnr til jobben hannes nu så skal prøve og ringe ditt Fikk svar på mailen jeg sendte til den mail-adressen, legger ved litt av det svaret jeg fikk. "En rekke av Nutel AS’ kunder har henvendt seg til undertegnede per telefon eller per e-post og forespurt om tilbakebetaling av forskuddsbetalt abonnement. Bostyrer er ikke kjent med at innbetalte midler fra kundene/abonnentene er avsatt på særskilt konto. Dette innebærer at kundenes/abonnentenes krav er uprioriterte krav i konkursboet." "Det er opplyst at selskapets gjeld i dag er på totalt ca kr 40 mill." Ser nok ut som at vi må se langt etter pengene våre! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Huff, ser ikke bra ut for alle som har utestående hos Nutel. Lenke til kommentar
Jarleee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Frustrerende sak dette.. Ser ut som OneCall og Ventelo krangler om hvem som har skyld over at porteringen\linjene ikke er åpne lenger. Da dette ble lovet av begge parter før helgen så lenge portering var meldt. Ventelo svarte: Hei, Dette må du ta opp med Onecall. Be de om å gi beskjed til Ventelo angående ditt mobilnummer, og at de har sendt inn porteringsbestilling på dette. Jeg vet at noen leverandører har slitt litt med dette, mens andre har vært veldig flinke til å gi Ventelo beskjed. Lykke til og ha en god dag videre. Og av OneCall fikk jeg: Hei. Det har seg slik at Ventelo ikke har holdt hva de lovet, og sperret ditt nummer. Vi har dessverre ingen teknisk mulighet for å åpne nummeret ditt, og du må nok dessverre legge inn en ny bestilling på våre nettsider. Det tar dessverre opptil 14 dager før du vil få ditt nye SIM i posten, men det er dessverre alt vi kan klare å få til. Vi beklager dette. Ikke en gunstig situasjon og havne mellom leverandører som lover og lover.. Onecall fikk jeg ordrebekreftelsen på torsdag sist uke.. Lenke til kommentar
WingsWest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag den 17. desember ble Nutel AS på bakgrunn av siste ukes hendelse slått konkurs. Alle henvendelser også presse, skal derfor rettes til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected]. Kilde: nutel.no Fikk nu tak i telefonnr til jobben hannes nu så skal prøve og ringe ditt Fikk svar på mailen jeg sendte til den mail-adressen, legger ved litt av det svaret jeg fikk. "En rekke av Nutel AS’ kunder har henvendt seg til undertegnede per telefon eller per e-post og forespurt om tilbakebetaling av forskuddsbetalt abonnement. Bostyrer er ikke kjent med at innbetalte midler fra kundene/abonnentene er avsatt på særskilt konto. Dette innebærer at kundenes/abonnentenes krav er uprioriterte krav i konkursboet." "Det er opplyst at selskapets gjeld i dag er på totalt ca kr 40 mill." Ser nok ut som at vi må se langt etter pengene våre! God Jul folkens...! Tipper Nutel folka får det vertfall, lol... Lenke til kommentar
xelA Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Dette er en av flere grunner til at jeg ikke har mobilabonnement fra en såpass liten leverandør som lover noe som virker for godt til å være sant (og som også er det). Men så får jeg jo abonnement gjennom jobben da EDIT: Fjernet unødvendig quote Endret 17. desember 2007 av xelA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå