Gå til innhold

Nutel på vei til å gå konkurs?


Anbefalte innlegg

jeg har sendt mail til onecall. de skulle sette meg på hurtigportering. tydelig at dette ikke har skjedd. ringer tidlig på mandag og krever mitt!

 

Det er ikke nutel som bestemmer hvem som skal hurtigporteres, ifølge telenor dama jeg snakket med idag så er det post og teletilsynet som bestemmer det.

 

Hvis jeg forsto nutel rett, så har de fåt gjodkjent å hos post og teletilsynet å legg sine kunder ut for hurtigportering til andre opratører. På den måten går det raskere å få flyttet kundene å de trenger ikke å behandle hvær enkelt sak. (men nutel å ventelo har sagt så utrolig mye rart i det siste at det er vanskelig å vite hvem man skal tro på)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk mail fra onecall nå.. 04.01 kl 03:00 vil mitt abonnement bli aktivisert.. det var jo flott.. det er jo bare hele jula, samt bursdagen min uten mobil...

 

Har de ikke hurtigportering??

 

Følgende info ligger på sidene til onecall:

 

Informasjon til Nutel-kunder

Hei!

Du er velkommen til å flytte til abonnement til oss. Dette kan du gjøre ved å registrere din bestilling på våre nettsider. Vi vil aktivisere bestillingen så raskt vi kan.

 

Alle Nutel-kunder som har bestilt nummeroverføring til en annen leverandør, som f.eks One Call, før mandag 17 desember vil ikke bli tatt ned av Ventelo (Nutels driftsleverandør). Disse kundenes abonnement vil holdes åpne og aktive fram til nummeroverføringen er gjennomført, normalt ca 14 dager fram i tid.

 

Kunder som pr. mandag 17. desember ikke har bestilt nummeroverføring til ny leverandør vil få stengt sine abonnement.

Ventelo vil på forespørsel fra disse kundene kunne åpne opp deres mobilabonnement for innkommende samtaler i Norge. Deretter kan disse kundene bestille nytt abonnement - med nummeroverføring - hos en annen leverandør.

 

Vi håper samtidig du vil velge oss som din nye mobiloperatør.

 

Bestill her

 

Med vennlig hilsen

 

One Call

 

 

 

Edit: Link http://www.onecall.no/index.php?content=nu...p;product=nutel

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

:thumbup: Kommer emd en del info som bør være med i bakhodet før en gjør noen bestemmelser for hva som som skal gjøres.

 

IPEA har skiftet nett til Network Norway, og det betyr at surret som har vært med faktura etc. fra nå av vil være borte.

De innehar topp 1-2 og 3 på post- og teletilsynet sitt prisbarometer.

 

Ventelo har jeg avskrevet -for ever- etter at de ikke gir oss lang nok tid til å gjøre eb normal potering.

Faktisk har jeg en bekjent i ett stort firma som skal ut av avtalen med dem grunnet denne svært uproffe måte å behandle mange tusen kunder.

Lenke til kommentar
:thumbup: Kommer emd en del info som bør være med i bakhodet før en gjør noen bestemmelser for hva som som skal gjøres.

 

IPEA har skiftet nett til Network Norway, og det betyr at surret som har vært med faktura etc. fra nå av vil være borte.

De innehar topp 1-2 og 3 på post- og teletilsynet sitt prisbarometer.

 

Ventelo har jeg avskrevet -for ever- etter at de ikke gir oss lang nok tid til å gjøre eb normal potering.

Faktisk har jeg en bekjent i ett stort firma som skal ut av avtalen med dem grunnet denne svært uproffe måte å behandle mange tusen kunder.

 

 

Stiller meg nogenlunde småkritisk til innlegget ditt, silje23. Din første post og skryt til ipea. Men for all del, håper jeg tar feil - for kan vel oppfattes som snikreklame, spør du meg..

Lenke til kommentar
Ventelo har jeg avskrevet -for ever- etter at de ikke gir oss lang nok tid til å gjøre eb normal potering.

Faktisk har jeg en bekjent i ett stort firma som skal ut av avtalen med dem grunnet denne svært uproffe måte å behandle mange tusen kunder.

Herregud, hvor mange ganger må det nevnes; Ventelo stenger ikke ned abonnement hvor det er bestilt portering innen 17.12.

 

Står tilogmed i første innlegg... :no:

Lenke til kommentar

folkens hør nå her.

 

Nei de stenger ikke ned abonnementet ditt, de lar det være åpent for innkommende samtaler.. jeg har nå kjøpt meg et kontaktkort abonnement slik at jeg kan svare på smsene jeg får :p

 

Men ringer onecall i morgen og hører hvorfor de ikke kan portere før.

Lenke til kommentar
folkens hør nå her.

 

Nei de stenger ikke ned abonnementet ditt, de lar det være åpent for innkommende samtaler.. jeg har nå kjøpt meg et kontaktkort abonnement slik at jeg kan svare på smsene jeg får :p

 

Det er jo det som allerde er blitt påpekt, at det stenges for utgåend trafikk.

Lenke til kommentar

Når jeg våknet idag, så kunne jeg verken sendte melding, ringe, eller gå på nettet med mobilen. Ringte One call på onsdag og bedte om hurtigportering, de sa at det skulle ta noen dager før sim kortet.

 

Men de sa også at du blir ikke "stengt" ute, Ventelo hadde visst endret mening i følge de.

 

Noen andre som ikke kan ringe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...