Hedonism Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Medfører det riktighet at Telenor tar 5 kr min av sine kunder når de ringer kundeservice? Kun på de såkalte "self-care" abonnementene som f.eks. Telenor Frihet/djuice Zero. Er tilsvarende som med Netcom SmartTalk og Chess KnockOut, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Huummmm.. Hva drakk jeg i går?? Beklager utsagnet, men datoen på pcen var feil.. Da kommer jo ikke jula så tidlig som jeg trodde hehe. haha..genialt.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Medfører det riktighet at Telenor tar 5 kr min av sine kunder når de ringer kundeservice? Jepp! Kun for de billig abonemangene. Zero, Frifiks, Frihet, Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Man kan foresten ringe gratis til Netcom kundeservice, har gjort det i mange år nå! Ring gratis til Netcom KS!! Endret 14. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
galmania Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da har faktisk telenor greid å portere meg over kl 12 i dag, og det UTEN å sende meg noe som helst av verken sim-kort eller varsel, så nå står jeg uten tlf helt. SÅ JÆVLA FINT TELENOR! Jeg får dra å se om jeg finner noen som kan gi meg et simkort med det nummeret jeg har da. PERFECT! Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da har faktisk telenor greid å portere meg over kl 12 i dag, og det UTEN å sende meg noe som helst av verken sim-kort eller varsel, så nå står jeg uten tlf helt. SÅ JÆVLA FINT TELENOR! Jeg får dra å se om jeg finner noen som kan gi meg et simkort med det nummeret jeg har da. PERFECT! Dra til en telefon forhandler så får du sim-kort med en gang! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tele2 kan hurtigportere nummeret ditt om du ringer 02009, og opplyser att du er Nutel kunde... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hoho, da porterer jeg til ipea Ser ut som et fornuftig abonnement Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hoho, da porterer jeg til ipea Ser ut som et fornuftig abonnement Fornuftig? Enda et billig selskap som ikke er seriøs? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 fikk melding fra ventelo. " Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli sperret for alle tjenester bortsett fra innkommende samtaler i Norge mandag 17.desember kl 08:00. Sperringen vil være gjeldende fram til deres mobilabonnement er ferdig overført til ny leverandør. Hilsen Ventelo " Jeg har bestilt meg one call. men det er tar litt tid før man får det. Vil det si at jeg er mobilløs i 14 dager da?? Noen som kan forklare hva som skjer egentlig, er litt småforvirret Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hoho, da porterer jeg til ipea Ser ut som et fornuftig abonnement Fornuftig? Enda et billig selskap som ikke er seriøs? Jeg får vel bare lære å leve med det da Lenke til kommentar
explod Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da har faktisk telenor greid å portere meg over kl 12 i dag, og det UTEN å sende meg noe som helst av verken sim-kort eller varsel, så nå står jeg uten tlf helt. SÅ JÆVLA FINT TELENOR! Jeg får dra å se om jeg finner noen som kan gi meg et simkort med det nummeret jeg har da. PERFECT! Hehe...dette er ikke noe problem. bare gjør som jeg. Gå ned til nermeste telenorforhandler å få et GRATIS:D simkort.... Derretter ringer du telenor å ber dem aktivere det simkortet du har fått:) (en annenting er at du ikke akkurat kan bli sur for dette, da det var ganske innlysende at man ble hurtigportert.) Hoho, da porterer jeg til ipea Ser ut som et fornuftig abonnement Hadde ipea før jeg byttet til nutel! Er ikke å ambefale! Lenke til kommentar
explod Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 fikk melding fra ventelo. " Kjære mobilkunde. Deres mobiltelefon vil bli sperret for alle tjenester bortsett fra innkommende samtaler i Norge mandag 17.desember kl 08:00. Sperringen vil være gjeldende fram til deres mobilabonnement er ferdig overført til ny leverandør. Hilsen Ventelo " Jeg har bestilt meg one call. men det er tar litt tid før man får det. Vil det si at jeg er mobilløs i 14 dager da?? Noen som kan forklare hva som skjer egentlig, er litt småforvirret Yepp, praktisk talt er du det. Oncall har ikke fått invilget hurtigportering hos nutel. (tror jeg) om du ikke er totalt avhengig av moblien er det bare å smøre seg met tålomodighet. (du kan selvfølgelig mota samtaler og sms, men ikke sende ut. Om du ikke har lyst å være uten telefon ambefaler jeg det å avbestille OneCall med en gang! Men før du gjør det snakker du med Telenor eller NetCom. Disse har døgnåpne kundeservicekontor og de vil kunne hjelpe deg. Byttet selv fra nutel til telenor. tok 23 timer før mitt nye simkort fra telenor var instalert og aktivert;) bare si at du ikke ønsker binnetid, så fikser de det. Så kan du bytte til hvilket abonement du vil over jul:) men du har i allefall telefon i julen;) Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hvordan får jeg avbestilt fra onecall? De åpner ikke kundeservicen før mandag.... Lenke til kommentar
explod Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hvordan får jeg avbestilt fra onecall? De åpner ikke kundeservicen før mandag.... hmm... det var et meget godt spørsmål! ring telenor eller netcom! de kan sikkert hjelpe deg. telenor: 09000 netcom:05050... Velg et abonement som er UTEN binding... håper det ordner seg:) Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 nei. Telenor kunne ikke overstyre bestillingen til Onecall. Jeg sendte mail til onecall før jeg snakket med telenor. Så jeg håper ikke at Onecall avbestiller bestilingen min nå. Kan bare vente på de. Kjører heller to telefoner, en med kontaktkort og en med mitt vanlige nummer, for innkommende vil fungere... Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 fikk mail fra onecall nå.. 04.01 kl 03:00 vil mitt abonnement bli aktivisert.. det var jo flott.. det er jo bare hele jula, samt bursdagen min uten mobil... Har de ikke hurtigportering?? Lenke til kommentar
explod Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 nei.Telenor kunne ikke overstyre bestillingen til Onecall. Jeg sendte mail til onecall før jeg snakket med telenor. Så jeg håper ikke at Onecall avbestiller bestilingen min nå. Kan bare vente på de. Kjører heller to telefoner, en med kontaktkort og en med mitt vanlige nummer, for innkommende vil fungere... kipt:/ men det ser ut som du har funnet en brukbar løsning i allefall:) Syns det er dålig av ventelo å stenge utgående treafikk hos nutel sine kunder. i allefall de som har bestilt nytt abonement hos en annen levrandør, de burde ha fått ha teledonforbindelse til det nye abonementet var aktivt... ambefaler deg å kontakte Oncall pr. telefon på mandag. Be om å få en hurtigportering... de kan i allefall sende en forespørsel! Da trenger du bare vente på sim kort fra onecall i stendet for å vente de vanlige 14 dagene som det tar med portering av nr... lykke til:) Lenke til kommentar
explod Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 nei.Telenor kunne ikke overstyre bestillingen til Onecall. Jeg sendte mail til onecall før jeg snakket med telenor. Så jeg håper ikke at Onecall avbestiller bestilingen min nå. Kan bare vente på de. Kjører heller to telefoner, en med kontaktkort og en med mitt vanlige nummer, for innkommende vil fungere... kipt:/ men det ser ut som du har funnet en brukbar løsning i allefall:) Syns det er dålig av ventelo å stenge utgående treafikk hos nutel sine kunder. i allefall de som har bestilt nytt abonement hos en annen levrandør, de burde ha fått ha teledonforbindelse til det nye abonementet var aktivt... ambefaler deg å kontakte Oncall pr. telefon på mandag. Be om å få en hurtigportering... de kan i allefall sende en forespørsel! Da trenger du bare vente på sim kort fra onecall i stendet for å vente de vanlige 14 dagene som det tar med portering av nr... lykke til:) TIL ALLE SOM SKAL BYTTE OPERATØR: KONTAKT DEM PÅ TELEFON! IKKE BESTILL PÅ NETTET. NÅR DERE SNAKKER MED DEM, SI AT DET GJELDER KILLBILL Å AT DU TRENGER HURTIGPORTERING. (etter som jeg forsto på nutel så har de lagt de fleste nr åpne for hurtigportering) Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg har sendt mail til onecall. de skulle sette meg på hurtigportering. tydelig at dette ikke har skjedd. ringer tidlig på mandag og krever mitt! Det er ikke nutel som bestemmer hvem som skal hurtigporteres, ifølge telenor dama jeg snakket med idag så er det post og teletilsynet som bestemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå