Kassetspiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har nylig formatert og kjøpt meg ett nytt tastatur, men "windows" knappen fungerer ikke, den knappen man bruker til å gå i windows med når man spiller. Har ikke en fjerneste aning på hvordan man fikser dette. På det forrige tastaturet fungerte det:S Tastaturet heter Logitech G11. Hilsen litt små irritert gamer:P Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei ! G11 har en knapp som deaktiverer "windows-knappen". Veldig nyttig når en spiller, slik at en ikke hopper ut i windows i tilfelle en kommer borti windows-knappen. Du aktiverer windows-knappen med en bryter helt oppe på tastaturet til venstre. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Kassetspiller Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Takk, det fungerte;) for en idiot jeg er^^ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Og når det er sagt så er ikke knappen "for å gå til windows når man spiller". Det er så enkelt som at den spretter opp startmenyen... Og microsoft har tydeligvis gitt startmenyen prioritet over alle andre prosesser på en pc Mange spill vil faktisk kræsje hardt og brutalt hvis du gjør dette... -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå