Gå til innhold

månelandingene, ekte eller ikke?

Anbefalte innlegg

har sett et par dokumentarer ang månelandingene, der de påstår at hele greia er feika. det virker veldig overbevisende, og usa hadde god grunn til å jukse seg til en månelanding.

men er det noe sted man kan finne noe som motbeviser påstandene og dokumentasjonen de kommer med i denne saken?

og hvor vanlig er det at folk bare dikter opp dokumentasjon når det gjelder konspirasjoner? de færreste gidder jo å dobbeltsjekke det de skriver, og det vet vel de fleste som lager sånne filmer....

noen som har litt peil om dette?

evt en link til noe som motbeviser det som kommer fram i dokumentarene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk.. hvorfor henger folk seg enda opp i disse latterlige konspirasjonsteoriene?

Det er faktisk ikke så fantastisk vanskelig å dra til månen - det er bare noe inn i granskauen dyrt. Så dyrt at man innså at pengene kan brukes til mer matnyttige ting. Først nå i det siste er det fornyet interesse - kanskje først og fremst fordi man så smått begynner å så mulighetene for å etablere en "permanent" base.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg husker jeg så en dokumentar om dette emnet. Var mange interessante momenter der, men det morsomste var da de intervjuet en Russer. Han svarte bare: "hvorfor spør ikke konspirasjonsteoretikerne oss?". Sovjeterne visste at landingen var reell og de har heller aldri benektet det. Kanskje det var for å være snille mot sin fiende? Jeg tror ikke det er noe poeng å diskutere månelandingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...